Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Dionice Hugo Bossa pale su 9 posto; pala potražnja u Kini

Dionice Hugo Bossa pale su čak 10% u utorak nakon što je tvrtka smanjila svoje izglede za prodaju. Hugo Boss je najnovija modna linija visoke klase koja upozorava na stalne probleme u luksuznom sektoru.

Njemačka modna kuća priopćila je u ponedjeljak da očekuje godišnju prodaju do 4,35 milijardi eura (4,73 milijarde dolara), Neznatno manje od prethodne prognoze od do 4,45 milijardi eura.

Tvrtka je revidirane izglede pripisala “trajnim makroekonomskim i geopolitičkim izazovima” i navela Kinu i UK kao posebno izazovna tržišta.

Dionice su blago smanjile gubitke i trgovale su se za 8,8% u 9:53 ujutro po londonskom vremenu.

“Radimo u razdoblju značajne globalne makro neizvjesnosti, što je također utjecalo na naše rezultate u drugom kvartalu. Iako je trenutak bilo kakvog makro oporavka neizvjestan, naša strategija dosljednog ulaganja u naše snažne brendove, BOSS i HUGO, daje nam povjerenje u našu sposobnost da nastavimo poticati rast iznad trenda i osvojiti daljnji tržišni udio.”

Daniel Grieder, izvršni direktor

Prodaja grupe Hugo Boss pala je 1% na preliminarnoj osnovi u drugom kvartalu na 1,02 milijarde eura. Potaknuta je prvenstveno padom u Aziji i Europi, objavljeno je u ponedjeljak.

Operativna dobit u drugom kvartalu pala je 42% na godišnjoj razini na 70 milijuna eura. Odražava “blaže prodajne trendove i strateška ulaganja u poslovanje”, objavila je tvrtka u svom preliminarnom izvješću.

Grieder je rekao kako očekuje da će se tvrtka vratiti profitabilnom rastu u drugoj polovici godine.

Sektor luksuza u krizi

Prilagođeni izgledi dolaze jer su makroekonomske i geopolitičke zabrinutosti opteretile luksuzni sektor u širem smislu. A drugi vrhunski brendovi, uključujući Burberry i LVMH, izvijestili su o usporavanju prodaje.

Dionice Burberryja potonule su 16% u ponedjeljak nakon razočaravajućeg fiskalnog rezultata u prvom kvartalu koji ga je doveo do izdavanja upozorenja o dobiti, smjene izvršnog direktora i smanjenja dividende. Tvrtka je trgovala za 1,3% niže od 9:50 ujutro po londonskom vremenu.

Švicarska luksuzna grupacija Richemont u ponedjeljak je izvijestila o rastu prodaje od samo 1% pri stalnim tečajevima u prvom kvartalu. Jer je pad prodaje u Kini utjecao na rezultate tvrtke.

Slabija potražnja s nekoć unosnog kineskog tržišta već je nekoliko kvartala dobro izražen pritisak na luksuzni sektor. Dok se drugo najveće svjetsko gospodarstvo bori da se ponovno izvuče iz pandemije.

Swetha Ramachandran, upraviteljica globalnog dioničkog fonda u tvrtki Artemis Fund Managers, rekla je za CNBC da je usporavanje kineske potrošnje možda precijenjeno. Jer mnogi kineski kupci ponovno uvelike kupuju u inozemstvu.

“Prije pandemije, oko 70% potražnje za luksuzom od strane kineskih potrošača odvijalo se izvan kontinentalne Kine. S izolacijom, bez da je itko bio u mogućnosti putovati, svi su vraćeni natrag u kontinentalnu Kinu. Sada kada su ljudi ponovno u pokretu, ponovno se bilježi vraćanje u inozemstvo. Što objašnjava dio snage ovih drugih azijskih odredišta, kojima kineski putnici trenutačno daju prednost”, dodala je, I

Swetha Ramachandran

Ramachandran je istaknula da se Japan pokazao posebno popularnim za međunarodne kupce s obzirom na slab jen.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno