Googleova matična tvrtka Alphabet objavila je rezultate za drugi kvartal. Rezultati su u skladu s procjenama analitičara o prihodima i zaradi, ali su im nedostajali prihodi od oglašavanja na YouTubeu.
Dionice Alphabeta pale su oko 2% u trgovanju izvan radnog vremena.
Evo kako je tvrtka prošla, u usporedbi s procjenama analitičara koje je anketirao LSEG:
- Zarada: 1,89 USD po dionici naspram očekivanih 1,84 USD po dionici
- Prihod: 84,74 milijarde dolara naspram očekivanih 84,19 milijardi dolara
Evo ostalih brojeva koje je Wall Street gledao:
- Prihod od oglašavanja na YouTubeu: 8,66 milijardi dolara u odnosu na 8,93 milijarde dolara, prema StreetAccountu
- Prihod Google Clouda: 10,35 milijardi dolara u odnosu na 10,20 milijardi dolara, prema StreetAccountu
- Troškovi prikupljanja prometa (TAC): 13,39 milijardi USD naspram 13,54 milijarde USD, prema StreetAccountu
Prihodi Alphabeta porasli su 14% u odnosu na prethodnu godinu, potaknuti pretraživanjem, kao i oblakom. Oni su po prvi put premašili 10 milijardi dolara kvartalnih prihoda i 1 milijardu dolara operativne dobiti.
Tvrtka je izvijestila o prihodu od oglasa od 64,62 milijarde dolara – u odnosu na 58,14 milijardi dolara prošle godine. Što pokazuje da Googleov posao oglašavanja nastavlja rasti, iako sporijim tempom nego u prvom kvartalu, nakon što su rastuća inflacijaInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... i kamatne stopeKamate su trošak, odnosno cijena koju plaćate za pozajmlji... smanjile marketinške proračune 2022. i 2023. godine.
Iako je prihod od oglasa na YouTubeu mimo procjena, ipak je porastao na 8,66 milijardi dolara u usporedbi sa 7,66 milijardi dolara u kvartalu prošle godine. Iako je to najveća video platforma na svijetu, suočava se s povećanom konkurencijom društvenih video stranica poput TikToka.
Neto prihod porastao je na 23,6 milijardi dolara, ili 1,89 dolara po dionici. U usporedbi s 18,4 milijarde dolara, ili 1,44 dolara po dionici, u istom kvartalu prošle godine, piše CNBC.
Jedinica tvrtke “Ostalo”, koja uključuje tvrtku za samovozeće automobile Waymo, donijela je 365 milijuna dolara, u odnosu na 285 milijuna dolara prije godinu dana. Šefica financija Ruth Porat objavila je na pozivu za zaradu tvrtke da Alphabet planira nova višegodišnja ulaganja od 5 milijardi dolara u Waymo.
Tijekom drugog kvartala, Alphabet je doživio niz proširenja, uključujući i proširenje za Waymo. Oni su svoju uslugu otvorili svim korisnicima San Francisca. Taj je potez bio njegovo drugo uvođenje za jedan grad, nakon debija 2020. u gradskom području Phoenixa.
Izvršni direktor Sundar Pichai rekao je na pozivu o zaradi da Waymo sada ostvaruje 50.000 plaćenih javnih vožnji tjedno, prvenstveno u San Franciscu i Phoenixu.