Netflix je objavio veliku zaradu u četvrtak. Prihod je porastao za 13% tijekom prvog kvartala 2025.Streamer je svoje prihode veće od očekivanih pripisao većoj cijeni pretplate i oglašavanju.
Krajem siječnja tvrtka je povećala cijene u svim segmentima. Svoj standardni plan podigli su na 17,99 USD mjesečno, plan podržan oglasima na 7,99 USD, a premium plan na 24,99 USD.
Izvješće po prvi put da streaming div nije otkrio tromjesečne podatke o pretplatnicima, budući da mijenja svoju strategiju da se usredotoči na prihode i druge financijske metrike kao pokazatelje učinka.
Netflixova zarada također dolazi kada su dionice tradicionalnih medija na udaru burnog tržišta potaknutog trgovinskom politikom predsjednika Donalda Trumpa.
Netflix je, međutim, rekao da i dalje predviđa prihode za cijelu godinu između 43,5 i 44,5 milijardi dolara, prenosi CNBC.
“Nije bilo značajnih promjena u našim ukupnim poslovnim izgledima”, rekla je tvrtka u izjavi objavljenoj u četvrtak.
Dok su ulagači zabrinuti zbog mogućeg utjecaja carina na potrošnju i povjerenje potrošača, Netflixov suizvršni direktor Greg Peters rekao je na razgovoru o prihodima tvrtke: “Na temelju onoga što vidimo sadašnjim vođenjem poslovanja, nema ništa stvarno značajno za napomenuti.”
“Također nas tješi da je svijet zabave povijesno bio prilično otporan u težim ekonomskim vremenima. Konkretno, Netflix je također općenito bio prilično otporan. Nismo vidjeli nikakve veće utjecaje tijekom tih težih vremena, iako u mnogo kraćoj povijesti”, rekao je Peters.
Dionice Netflixa dobile su oko 2% u produženom trgovanju u četvrtak.
Evo kako je tvrtka poslovala za kvartal koji je završil 31. ožujka, u usporedbi s procjenama koje je sastavio LSEG:
- Zarada po dionici: 6,61 USD u odnosu na očekivanih 5,71 USD
- Prihod: 10,54 milijarde dolara naspram očekivanih 10,52 milijarde dolara
Neto dobit za to razdoblje iznosila je 2,89 milijardi USD, ili 6,61 USD po dionici. Što je porast u odnosu na 2,33 milijarde USD, ili 5,28 USD po dionici u istom kvartalu godinu ranije.
Prihodi u prvom kvartalu skočili su gotovo 13% na godišnjoj razini, dosegnuvši 10,54 milijarde dolara.
Netflix se oslanja na oglašavanje dok nastoji ublažiti usporavanje rasta broja pretplatnika. “Ključni fokus u 2025. je poboljšanje naših mogućnosti za oglašivače”, navodi se.
Tvrtka je početkom travnja pokrenula vlastitu oglasnu tehnološku platformu u SAD-u, s planovima za širenje na druga tržišta u nadolazećim mjesecima.
“Vjerujemo da je naša oglasna tehnološka platforma temelj naše dugoročne oglasne strategije”, rekli su iz tvrtke. “S vremenom će nam to omogućiti da ponudimo bolje mjerenje, poboljšano ciljanje, inovativne formate oglasa i proširene programske mogućnosti.”