Sportski brend Puma izvijestio je u četvrtak o stagnaciji prodaje i padu profitne marže u prvom tromjesečju 2025., dok tvrtka provodi mjere štednje u nastojanju da preokrene poslovanje.
Ukupna prodaja iznosila je 2,076 milijardi eura (2,35 milijardi dolara), što je blago iznad očekivanja analitičara koji su predviđali 2,041 milijardu eura. U odnosu na isto razdoblje prošle godine to predstavlja skroman rast od 0,1%.
Ipak, slabija potražnja u SAD-u i Kini negativno je utjecala na veleprodajno poslovanje — koje čini glavninu Pumaine prodaje — te je ono zabilježilo pad od 3,6%.
Tvrtka se trenutačno nalazi u prijelaznom razdoblju. Prošli mjesec najavljeno je da će Arthur Hoeld, bivši šef prodaje u Adidasu, preuzeti ulogu izvršnog direktora s početkom od 1. srpnja. Dosadašnji direktor Arne Freundt odstupio je 11. travnja, a uprava vodi tvrtku do dolaska novog vodstva.
Unatoč izazovima, Puma je potvrdila svoje smjernice za 2025., u kojima očekuje nizak do srednji jednoznamenkasti rast prodaje, no uz napomenu da prognoze ne uključuju moguće efekte američkih carina.