Subota, 27 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Tezza – aplikacija za uređivanje slika je nastala na zanimljiv način

Tezza je kompanija sa sjedištem u Los Angelesu. Prošle je godine ostvarila 26,5 milijuna dolara prodaje što je u prosjeku 2,2 milijuna dolara mjesečno. Tessa Barton i Cole Herrmann pokrenuli su Tezza – aplikaciju za uređivanje fotografija iz dva razloga: strasti i praktičnosti, a njihov im biznis sada donosi milijunsku zaradu.

Kompanija sa sjedištem u Los Angelesu prošle je godine ostvarila 26,5 milijuna dolara prodaje što je u prosjeku 2,2 milijuna dolara mjesečno.

Još 2017. godine poslovni dvojac borio se s plaćanjem stanarine u New Yorku od 2800 dolara mjesečno. Zbog toga su počeli tražiti dodatne načine za zaradu: lansirali su liniju traperica, prodavali zidne kolaže i napisali knjigu. Nijedan od tih poslova nije bio posebno unosan, a proizvodi koje su prodavali zauzimali su im previše mjesta u stanu od 23 kvadrata, navodi CNBC.

Herrmann je tada radio kao softverski programer na puno radno vrijeme. Barton je bila freelance fotografkinja i influencerica. Tada im je sinula ideja i odlučili su udružiti vještine: izradu i prodaju fotofiltera na Adobe Lightroomu.

U dva tjedna pridobili su publiku i 2018. godine pokrenuli vlastitu aplikaciju za uređivanje fotografija pod nazivom Tezza. Aplikacija je dobila ime, kaže Barton, po njezinom nadimku još od fakulteta. Tezza je danas izrasla u lifestyle brend koji uz aplikaciju za uređivanje fotografija i videa. Svojim kupcima nudi i odjeću, zidne kolaže te nedavno pokrenuti časopis.

Krenuli smo u projekt bez namjere da nam postane posao. Pokrenuli smo ga iz strasti i nadali se dodatnom prihodu kako bismo platili stanarinu i preživjeli u New Yorku

Cole Herrmann, suosnivač Tezza aplikacije

Barton se fotografjom počela bavitti kad je imala 16 godina. Snimala je fotografije po državi Utah, uređivala ih u stilu visokomodnih časopisa i objavljivala ih na Instagramu, kazala je.

Naposljetku su joj se obratili brendovi Urban Outfitters i Free People. Oba su u vlasništvu matične kompanije URBN i ponudili joj novac za planiranje snimanja njihovih proizvoda. Do trenutka kad su se ona i Herrmann preselili u New York 2016. godine, prikupila je otprilike 20.000 pratitelja na društvenim mrežama, istaknula je Barton, a prenosi Poslovni.

Brend su, kažu, gradili u kasnim noćnim satima. “Razvijali smo ga vjerojatno, od 22 do tri sata ujutro. Bilo je tu puno suza, pokušaja, pogrešaka i razmišljanja”, dodala je.

Napokon se isplatio mukotrpan rad

Kako bi se Tezza razlikovala od konkurencije, par se odlučio osloniti na ono što su naučili od Tessinih pratitelja na Instagramu. Na pristupačan način, željeli su da im život bude dostojan objavljivanja na društvenim mrežama.

Tezzine jednostavne značajke za uređivanje fotografija kao i jarko crveni dizajn aplikacije s krupnim fontovima i ležernim slengom koji koriste milenijalci, urodile su uspjehom na tržištu.

Tezza se nalazi na Appleovom popisu “Essential Photo & Video Apps”. Također, u društvu konkuretskih aplikacija Lightroom i VSCO u online trgovinama. Tezzin tim trenutno čini 12 zaposlenih. Barton i Herman nastoje ga održati manjim kako bi uštedjeli na troškovima i zadržali kontrolu nad “kreativnom vizijom” marke, kažu.

Osnovna aplikacija je besplatna, a korisnici mogu platiti za pristup različitim značajkama. Najskuplja pretplata godišnje iznosi 59,99 američkih dolara (55 eura).

Barton i Herrmann rade kao suizvršni direktorikompanije i većinu svog vremena provode u izradi novih značajki za uređivanje fotografija i videa u aplikaciji. Njihov je cilj proširiti marku na fizičke prostore i organizirati in-person događaja, no trenutno nastavljaju eksperimentirati i tražiti nove načine kreativnosti, naglasila je Barton.

Strah od pokretanja nečega najteži je dio. Možda [vaša prva ideja] neće biti vaš proizvod, ali naučit ćete sve što trebate znati za sljedeći. Shvatili smo da jednostavno morate biti dosljedni i nastaviti [stvarati]”, kazala je.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno