Njemački online modni trgovac Zalando izvijestio je o većem neto gubitku u trećem tromjesečju. Pozvali su se na visoku inflacijuInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... i povećana očekivanja potrošača. Kompanija je razdoblje od srpnja do rujna zaključila s neto gubitkom od 35.4 milijuna eura, više nego tri puta većim nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prilagođena dobit prije kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ... i poreza poskočila je pak 37.8 posto, na 13.5 milijuna eura. Prihod je uvećan 2.9 posto, na 2.35 milijardi eura, prenosi Index.
Smanjili troškove, pokušavaju poboljšati učinkovitost
Obzirom na novu nisku razinu povjerenja potrošača i na kontinuiranu inflaciju, odluka da se pravodobno krene s odlučnim potezima i mjerama potpore profitabilnosti bila je mudra.
Sandra Dembeck, financijska direktorica
Zalando je odlučio smanjiti troškove, smanjivši potrošnju na marketing i odredivši minimalnu vrijednost narudžbe na svim tržištima, a nastoji i poboljšati učinkovitost u cijeloj europskoj logističkoj mreži.
U četvrtak su objavili da su narudžbe ispod minimalne vrijednosti sada profitabilne. Bruto vrijednost narudžbi porasla je u trećem tromjesečju 7.1 posto, na 3.28 milijardi eura. Broj aktivnih korisnika kompanije koja je na hrvatskom tržištu prisutna od srpnja prošle godine porastao je na godišnjoj razini osam posto, premašivši prvi puta 50 milijuna.
Očekuju rast bruto vrijednosti narudžbi za 3%
“Iako nije sasvim jasno kakva će biti osobna potrošnja u zadnjem tromjesečju, naporno radimo kako bismo ostvarili strateške prioritete i financijske prognoze”, dodala je Dembeck.
Kompanija sada očekuje da će godišnji rezultati biti na nižoj granici prognoziranog raspona. To bi značilo rast bruto vrijednosti narudžbi za tri posto, na 15.3 milijarde eura. Prihod bi se trebao zadržati na razini prošle godine kada je iznosio 10.4 milijarde eura. Prilagođeni EBIT prognoziran je na 180 milijuna eura.