BMW Grupa je uvjerena da će snažne, inovativne, održivo proizvedene baterije biti ključne za uspjeh individualne elektromobilnosti u budućnosti. Tvrtka je spremna pokrenuti novu eru e-mobilnosti od 2025. Modelom svoje Neue Klasse – po prvi put koristeći novorazvijene cilindrične baterijske ćelije optimizirane za novu platformu.
– Novorazvijena šesta generacija naših litij-ionskih ćelija donijet će veliki napredak u tehnologiji koja će povećati gustoću energije za više od 20 posto.
Poboljšat će brzinu punjenja do 30 posto i povećati domet do 30 posto – kaže Frank Weber, član Upravnog odbora BMW AG odgovornom za razvoj, prenosi poslovni.hr.
– Kako bismo zadovoljili naše dugoročne potrebe, s našim partnerima gradit ćemo tvornice baterijskih ćelija. Svaka s godišnjim kapacitetom do 20 GWh, na šest lokacija na ključnim tržištima za nas: dvije u Kini, dvije u Europi i dvije u SAD-u – dodao je Joachim Post, član Upravnog odbora BMW AG odgovoran za nabavu i mrežu dobavljača, piše HAK.
– Također smo postigli dogovor s našim partnerima da će koristiti postotak sekundarnog materijala za sirovine kao što su litij, kobalt i nikal. Koristit ćemo zelene energije za proizvodnju, kako bi se osigurala proizvodnja sa smanjenom emisijom CO2.
BMW nove generacije
Nove BMW cilindrične ćelije dolaze sa standardnim promjerom od 46 milimetara i dvije različite visine. U usporedbi s prizmatičnim ćelijama pete generacije baterijskih ćelija BMW-a. Sadržaj nikla u BMW okruglim ćelijama šeste generacije veći je na katodnoj strani. Dok bi sadržaj kobalta bio smanjen. Na strani anode, sadržaj silicija će biti povećan. Kao rezultat toga, volumetrijska gustoća energije stanice poboljšat će se za više od 20 posto.