Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Umjetna inteligencija – kako svoje zaposlenike upoznati s “neprijateljem”

Umjetna inteligencija (A.I.) se spominje u gotovo svim industrijama, te se očekuje da će biti uključena u mnoge poslovne procese. Ipak popularna riječ, stvara nervozu kod dobrog djela zaposlenika. Smatraju je nelojalnom konkurencijom. Pokušat ćemo Vas savjetovati kako na adekvatan način da se umjetna inteligencija uvuče u vašu kompaniju, kao dobrodošao kolega.

Vrijeme je da upoznamo robota u sobi

Istraživanja pokazuju da umjetna inteligencija ima moć transformirati radna mjesta. Jedna nedavna studija je pokazala da generativna A.I. povećava produktivnost zaposlenika za 14 posto. No ova tehnologija nosi stigmu: veći dio zaposlenika misli da će više naštetiti zaposlenicima nego pomoći, prema nedavnom izvješću Pew Research Centra.

Umjetna inteligencija se od strane lidera kompanija mora prezentirati strateški. Educirajući ih o mogućnostima koje ova tehnologija pruža, te o prednostima i ograničenjima. To će zasigurno olakšati nesigurnost na radnom mjestu, koju donosi ova nova tehnologija. Olakšice koje će donijeti u svakodnevnim poslovnim procesima će olakšati usvajanje.

Umjetna inteligencija će donijeti komparativnu prednost

Tiffany Rafii, iz njujorške agencije za komunikacije i digitalni marketing UpSpring PR, kaže da nije željela da se njezin tim osjeća neobavješten, kada su počeli testirati umjetnu inteligenciju. Prije implementacije prezentirala je kolegama tehnologiju koju će testirati. “Svi moramo razumjeti način na koji su ti alati integrirani u naše sustave i procese i kako će klijenti vidjeti dodatnu vrijednost. Agenciji će ovo omogućiti komparativnu prednost na tržištu, avim zaposlenima i dodatnu zaradu. Zažmiriti pred novim tehnologijama bi bilo poprilično naivno”.

Izvršni direktori koji su podjelili razmišljanja s financa.ba smatraju i da na lokalnom tržištu treba otvoreno i konstruktivno prezentirati umjetnu inteligenciju. Ovo je produktivan način da se umjetna inteligencija uključi svakodnevne procese rada.

Iskustvo iz industrije marketinga je podjelio jedan izvršni direktor. Prezentirao je svom timu kako koristiti ChatGPT za izradu sadržaja na društvenim mrežama. Osim toga pokazao je kako stvoriti prilagođene odgovore za recenzije proizvoda.

Kaže da je demo pomogao njegovu timu da shvati kako umjetna inteligencija može unaprijediti, a ne zamijeniti njihov rad. Od tada je Chat GPT uključen u poslovne procese. Dobar primjer je marketinška kampanja putem e-pošte. prethodno je timu trebalo 30 minuta da je organizira, sada traje najviše dvije ili tri minute. “Uspjeli smo plasirati kampanju puno brže nego što smo to mogli prije ovog AI alata”., dijeli iskustvo vlasnik marketinške agencije.

Umjetna vs. prirodna inteligencija - ilustracija
Umjetna vs. prirodna inteligencija – ilustracija

Zajednička implementacija

Poticanje doprinosa zaposlenika prilikom implementacije alata umjetne inteligencije su jako bitni. Zaposlenici u različitim odjelima različito koriste tehnologiju. Na primjer, zaposlenici kreativnog odjela I.A. alate mogu koristiti za stvaranje kreativnog video sadržaja. PR odjelu bi umjetna inteligencija mogla pomoći da dinamičnije prenosi i ažurira informacije. Bitno je s kolegama stvariti kulturu u kojoj se čuje i njihovo mišljenje o umjetnoj inteligenciji.

Suradnja ljudskog uma i umjetne inteligencije

Manageri ne smiju zanemariti ključne razgovore o pravnim i etičkim praksama umjetne inteligencije. Implikacije se mogu razlikovati ovisno o industriji, ali u pravnom području, zaštita podataka o klijentima je najvažnija. Kao rezultat toga, potrebno je stvoriti službeni skup pravila o korištenju umjetne inteligencije. Ističući ključne propise o privatnosti podataka i sigurnosne mjere. Svakako je neophodno obučiti zaposlenike kako sigurno koristiti tehnologiju, te kako osigurati da svaki zaposlenikshvati i rizike.

U svijetu digitalnog marketinga, točnost iinformacija glavni je problemi prilikom korištenja imjetne inteligencije. Naprimjer, u ovom slučaj korištenje Chat GPT-a je zahtjeva lektoriranje i provjeru svakog sadržaja. Ovo je jedan od savršenih primjera suradnje umjetne inteligencije i ljudskog uma. Ubrzano je kreiranje sadržaja, a ljudski um nadgleda točnost informacija.

Vodite stalni razgovor

Svakako je potrebno konstantno razgovarati s timom, odnosno zaposlenicima, kako bismo kvalitetno implementirali A.I. u poslovnim procesima. barem jednom mjesečno potrebno je skupiti kolege i provjeriti jeli se umjetna inteligencija koristi na pravi način. Jeli potrebna neka dodatna edukacija ili asistencija IT stručnjaka.

Bitno je da članovi tima ostanu u toku s tehnologijama koje rapidno napreduju. Alat umjetne inteligencije koji danas pruža Vašem poslu komparativnu prednost, možda neće imati utjecaj na posloovanje za dva mjeseca. Stoga je jako bitno da ste zajedno s kolegama informirani o svim procesima u koje je uključena umjetna inteligencija u vašem poslovanju.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno