Brand Finance, vodeća konzultantska kompanija za procjenu i strategiju brendova, među 10 najvrjednih brendova u 2022. godini uvrstila je i Huawei.
Izvještaj Brand Finance Global 500 pokazuje vrijednost Huaweija od 71,2 milijarde dolara, što je porast od čak 29% u odnosu na prošlu godinu. Time Huawei bilježi skok s 21. mjesta na visoko 9. mjesto Brand Finance 500 ljestvice.
Brand Finance svake godine, već 16 godina, analizira 5000 najvećih svjetskih brendova i objavljuje gotovo 100 izvještaja, u kojima rangira brendove iz svih sektora i iz svih zemalja.
Vrijednost cijelog tehnološkog sektora, istaknutog na Brand Finance Global ljestvici, iznosi gotovo 1,3 biliona dolara, što ga čini najvrjednijim sektorom u industriji.
Huaweijev rast pripisuju njihovoj predanosti inovacijama, velikim ulaganjima u domaće tehnološke kompanije, velikim ulaganjima u istraživanje i razvoj, kao i usmjeravanje fokusa na poslovanje električnih automobila, uz nastavak jačanja svojih “Cloud” usluga.
Huawei pruža različite inovativne proizvode korisnicima širom svijeta, te je nedavno predstavio najnovije vodeće pametne telefone P serije, P50 Pro i preklopni P50 Pocket, koji će oduševiti sve one koji vole mobitelom snimati fotografije.
Još jedan pokazatelj Huaweijeve predanosti inovacijama neprestani je razvoj AppGallery trgovine. Njihova trgovina trenutno broji 730 miliona mjesečno aktivnih korisnika u više od 170 zemalja. Kao treća najveća trgovina aplikacija na svijetu, korisnicima nudi 173.000 različitih globalnih i lokalnih aplikacija koje su integrirane sa HMS-om – stabilnim i sigurnim Huaweijevim operativnim sustavom.