Proizvođač Pringles čipsa, Kellanova, se izgleda suočava s izazovom zadovoljavanja globalne potražnje za ovim popularnim brendom čipsa.
Glavni izvršni direktor Kellanove Steve Cahillane izjavio je tijekom događaja u Chicagu da tvrtka proda svaku kutiju Pringlesa koju proizvede. I da planira otvoriti nove tvornice u Aziji i Meksiku kako bi se povećao proizvodni kapacitet i zadovoljila potražnja, prenosi Index.
Pringles igra ključnu ulogu u povećanju tržišnog udjela tvrtke
Cahillane je istaknuo želju tvrtke za ulaganjem u brendove s visokim potencijalom rasta, kao što je Pringles. Naime, upravo ta marka igra ključnu ulogu u strategiji Kellanove za povećanje tržišnog udjela.
Kellanova ima ambicije proširiti prodaju u inozemstvo, posebno u afričke zemlje. Cahillane ističe da tvrtka već ima uspješno poslovanje s tjesteninama u Nigeriji. To poslovanje generira gotovo 1 milijardu američkih dolara prihoda.
Kellanova, sa sjedištem u Chicagu, suočava se s određenim poslovnim izazovima u Sjevernoj Americi. Naime, potrošači traže načine za uštedu i zbog inflacijeInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... prelaze na proizvode privatnih brendova. Unatoč tome, tvrtka nastavlja tražiti nove prilike za rast na globalnoj razini.
U posljednjem kvartalu volumen prodaje tvrtke u Sjevernoj Americi pao je za više od 6%, a sličan pad zabilježen je i u Europi. No s novim investicijama i fokusom na brzorastuće segmente tržišta, Kellanova se nada prevladati ove izazove.
Podsjećamo, prošle godine Kellogg Company se podijelio na dvije odvojene tvrtke. Poslovanje sa žitaricama sada vodi WK Kellogg Co, dok je robne marke grickalica preuzela Kellanova.