Nedjelja, 17 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Alibaba bolja od očekivanja

Kineski internetski trgovac Alibaba zabilježio je u drugom kvartalu poslovne godine – od srpnja do rujna – prihod od 236,5 milijardi juana (31,1 milijardu eura). To je pet posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije.

Alibaba je rekla da je neto dobit porasla 58% na godišnjoj razini na 43,9 milijardi juana (6,07 milijardi dolara) u kvartalu koji je završio 30. rujna, zahvaljujući rezultatima njezinih dioničkih ulaganja. To je u usporedbi s prognozom LSEG-a od 25,83 milijarde juana, piše Svijet.

Dionice rasle 13%

“Povećanja u odnosu na prethodnu godinu prvenstveno se mogu pripisati promjenama tržišne vrijednosti naših vlasničkih ulaganja, smanjenju umanjenja vrijednosti naših ulaganja i povećanju prihoda od poslovanja”, rekla je tvrtka o godišnjem skoku dobiti u svom izvještaju o zaradi. .

Prihod je u međuvremenu iznosio 236,5 milijardi juana, 5% više na godišnjoj razini, ali ispod predviđanja analitičara od 238,9 milijardi juana, prema podacima LSEG-a.

Dionice tvrtke koje kotiraju na njujorškoj burzi porasle su ove godine do danas, više od 13%. Dionice su pale više od 2% u jutarnjem trgovanju u petak, nakon objave tromjesečne dobiti.

Maloprodajni prostor

Ulagači pozorno prate učinak Alibabinih glavnih poslovnih jedinica, Taobao i Tmall Group, koje su izvijestile o porastu prihoda od 1% na godišnjoj razini na 98,99 milijardi juana u rujanskom kvartalu.

Rezultati dolaze u teškom trenutku za kineske trgovačke tvrtke, s obzirom na mlako maloprodajno okruženje u zemlji. Kineska grupacija za e-trgovinu JD.com također je promašila očekivanja prihoda u četvrtak, navodi Reuters.

Tržišta sada promatraju hoće li niz nedavnih poticajnih mjera iz Pekinga, uključujući petogodišnji paket od 1,4 bilijuna juana najavljen prošli tjedan, pomoći u oživljavanju rasta zemlje i suzbiti dugotrajni pad tržišta nekretnina.

Utjecaj na maloprodajni prostor zasad izgleda obećavajuće, s rastom prodaje od očekivanih 4,8% na godišnjoj razini u listopadu, dok je nedavni Dan samaca u Kini kupovanje – koji se smatra barometrom nacionalnog potrošačkog sentimenta – povratio nešto njegovog sjaja.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno