Financa
Digitalni poslovni portal

Huawei među 10 najvrjednih svjetskih brendova

Brand Finance, vodeća konzultantska kompanija za procjenu i strategiju brendova, među 10 najvrjednih brendova u 2022. godini uvrstila je i Huawei.

Izvještaj Brand Finance Global 500 pokazuje vrijednost Huaweija od 71,2 milijarde dolara, što je porast od čak 29% u odnosu na prošlu godinu. Time Huawei bilježi skok s 21. mjesta na visoko 9. mjesto Brand Finance 500 ljestvice.

Brand Finance svake godine, već 16 godina, analizira 5000 najvećih svjetskih brendova i objavljuje gotovo 100 izvještaja, u kojima rangira brendove iz svih sektora i iz svih zemalja.

Vrijednost cijelog tehnološkog sektora, istaknutog na Brand Finance Global ljestvici, iznosi gotovo 1,3 biliona dolara, što ga čini najvrjednijim sektorom u industriji.

Huaweijev rast pripisuju njihovoj predanosti inovacijama, velikim ulaganjima u domaće tehnološke kompanije, velikim ulaganjima u istraživanje i razvoj, kao i usmjeravanje fokusa na poslovanje električnih automobila, uz nastavak jačanja svojih “Cloud” usluga.

Huawei pruža različite inovativne proizvode korisnicima širom svijeta, te je nedavno predstavio najnovije vodeće pametne telefone P serije, P50 Pro i preklopni P50 Pocket, koji će oduševiti sve one koji vole mobitelom snimati fotografije.

Huawei P50 Pro i P50 Pocket

Još jedan pokazatelj Huaweijeve predanosti inovacijama neprestani je razvoj AppGallery trgovine. Njihova trgovina trenutno broji 730 miliona mjesečno aktivnih korisnika u više od 170 zemalja. Kao treća najveća trgovina aplikacija na svijetu, korisnicima nudi 173.000 različitih globalnih i lokalnih aplikacija koje su integrirane sa HMS-om – stabilnim i sigurnim Huaweijevim operativnim sustavom.

Prijavite se na naš Newsletter

Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije