Četvrtak, 28 ožujka, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Je li Katar minsko polje za oglašivače?

U svjetskim marketinškim krugovima FIFA Svjetsko prvenstvo u Kataru naziva se ‘minskim poljem za brandove’,odnosno oglašivače.

Razlog tome su kontroverze koje prate prvenstvo, poput tretmana radnika migranata tijekom izgradnje objekata, te pitanje seksualnih sloboda.

Posljednja ‘bomba’ je odluka FIFA-e da novčano kazni igrače koji nose “OneLove” trake u cilju promicanja inkluzije i borbe protiv diskriminacije. Njemački lanac supermarketa Rewe prekinuo je partnerstvo s Njemačkim nogometnim savezom, nazivajući zabranu “skandaloznom” i “apsolutno neprihvatljivom”.

Ali…

No iako ovakvih primjera ima, brandovi znaju da najveći sportski događaj nakon Olimpijskih, SP koje gleda milijarde ljudi.

Prognoze CNN-a govore da bi tvrtke uključujući Ford, T-Mobile, Coca-Colu i Samsung mogle izdvojiti dvije milijarde dolara u promotivne svrhe.

Jedna od ‘najviralnijih’ reklama je ona tvrtke Nike u kojoj se znanstvenici udružuju kako bi stvorili multisvemir u kojem se mogu sučeliti najveći nogometaši svih vremena.

Oglašivači znaju da će TV publika i dalje biti prisutna, ali bit će svjesni da se usredotoče na momčadi, igrače i navijače kod kuće, umjesto da podržavaju sam događaj”, rekao je Mohammed Hamza, medijski analitičar u S&P Global Marketu. CNN Obavještajna služba.

Prvi podaci izvrsni

Prvi podaci pokazuju da su oglašivači ipak spremni ozbiljno zavući ‘ruku u džep’.

Telemundo, koji ima prava na emitiranje natjecanja na španjolskom jeziku u Sjedinjenim Državama, rekao je da ima još samo nekoliko termina u svom rasporedu. Već je oborio rekorde prihoda turnira i uspio dovesti više od 20 novih oglašivača, piše bonitet.

Francuska televizijska kuća TF1 rekla je ranije ovog mjeseca da napreduje u narudžbama oglasa. “Potražnja je veća u studenom i prosincu nego u srpnju i lipnju”, rekao je ulagačima izvršni direktor televizije Philippe Dennery.

Ono oko čega se svi slažu jest da bi ukupni prihod za one koji imaju prava na prijenos Svjetskog prvenstva mogao ovisiti o tome koje momčadi napreduju. Ako timovi na vrhunskim tržištima odu dalje od očekivanog, vjerojatnije je da će brandovi tražiti više ulaganja u oglašavanje.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno