Nedjelja, 19 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako iskoristiti AI za povećanje produktivnosti i profitabilnosti vaše tvrtke

Umjetna inteligencija, poznata i kao AI (Artificial Intelligence) ili UI (Umjetna inteligencija), obuhvaća računalne procese koji mogu izvršavati složene zadatke slične ljudskoj inteligenciji. AI je ključni dio mnogih poslovnih aplikacija i alata na mreži. Te omogućuje korisnicima jednostavnu izradu sadržaja, analizu podataka i brzo obavljanje ponavljajućih zadataka.

Nije iznenađujuće što ova tehnologija već pomaže tvrtkama svih veličina da unaprijede svoje performanse. Umjetna inteligencija može značajno smanjiti vrijeme potrebno za obavljanje svakodnevnih zadataka, stvarati prilagođene sadržaje, slike, videozapise i prognoze, te ubrzavati obradu podataka za poboljšano poslovno odlučivanje i korisničko iskustvo. Ukratko, umjetna inteligencija mijenja dinamiku poslovanja, unatoč zabrinutostima zbog moguće zloupotrebe, ostajući ključna tehnologija za budućnost.

Tko i na koji način primjenjuje umjetnu inteligenciju?

Anketa provedena od strane InstantPrinta 2023. među 1000 uredskih radnika u Ujedinjenom Kraljevstvu otkrila je da 89% Britanaca već koristi umjetnu inteligenciju u svojem radu. Među njima, 71% su osobe u dobi između 18 i 34 godine. Od ispitanika, 24% je izjavilo da im UI pomaže u uštedi novca. Dok je 21% reklo da im pomaže u uštedi vremena, prenosi točkanai.

Istraživanje je pokazalo da radnici koriste alate umjetne inteligencije na sljedeće načine:

  • Planiranje (25%)
  • Pisanje teksta (25%)
  • Transkribiranje (19%)
  • Korištenje virtualnog asistenta (17%)
  • Istraživanje (17%)
  • Generiranje slika (15%)
  • Personalizirana kupovina (13%)
  • Administrativni poslovi (13%)
  • Učenje (12%)
  • Navigacija (11%)

U nastavku je deset prijedloga kako možete koristiti alate umjetne inteligencije kako biste povećali produktivnost i profitabilnost svoje male tvrtke.

1. Pomoć pri pisanju sadržaja

Postoje razni alati umjetne inteligencije za stvaranje pisanih sadržaja. Navest ćemo neke od njih:

  • ChatGPT je jedan od popularnih alata koji može generirati sadržaj prilagođen vašim poslovnim potrebama i tonu glasa.
  • Google Bard, copy.ai i Jasper.ai su također pomoćnici za stvaranje pisanih sadržaja temeljenih na umjetnoj inteligenciji.
  • Happy Scribe automatski generira prijepise kada učitate audio ili video datoteku.
  • Otter.ai je AI alat za transkripciju koji pretvara video i audio materijale, poput podcasta, u tekst. Također može snimati mrežne sastanke i automatski prepisivati razgovore te vam poslati e-poruku s ključnim detaljima.
  • Grammarly je popularan alat za provjeru teksta koji osigurava ispravnost pravopisa, interpunkcije i gramatike. GrammarlyGO, pokretan umjetnom inteligencijom, omogućuje brzu generaciju sadržaja prema vašoj ideji i tonu glasa. Također uključuje detektor plagijata.

2. Stvaranje videozapisa

Stvaranje videa za društvene mreže ili web stranice postaje jednostavnije i brže uz pomoć alata umjetne inteligencije poput Lumen5. Lumen5 omogućuje kreiranje videozapisa od početka ili pretvaranje pisanog sadržaja u videozapise.

Submagica omogućuje kreiranje kratkih videozapisa s posebnim efektima poput zumiranja, titlova, zvučnih efekata i opisa. Pictory također omogućuje brzo stvaranje videozapisa iz različitih vrsta sadržaja.

Murf je još jedan koristan alat koji pretvara tekst u govor i omogućuje stvaranje profesionalnih glasovnih zapisa za vaš sadržaj, koristeći glasove umjetne inteligencije koji zvuče prirodno.

3. Stvaranje umjetničkih kreacija

Traženje slika i drugih umjetničkih kreacija za web stranicu i aktivnosti na društvenim mrežama može biti dugotrajan i skup proces. Alati umjetne inteligencije poput DALL·E 2 omogućuju generiranje jedinstvenih i visokokvalitetnih slika na temelju tekstualnog upita u sekundi. Svaki upit pruža mogućnost odabira između četiri varijacije slike. Drugi korisni alati uključuju Adobe Firefly i Canva, koji koriste funkciju Magic Design pokretanu umjetnom inteligencijom za olakšavanje kreiranja vizualnih elemenata jednostavnim pritiskom tipke.

4. Pravljenje prezentacija

Alat poput Tome omogućuje vam pretvaranje dokumenta u slajd prezentaciju jednostavnim pritiskom tipke. Može dizajnirati pojedinačne slajdove s tekstom i slikama te kreirati cjelovite prezentacije. Slično, Gamma koristi sučelje s umjetnom inteligencijom za kreiranje prezentacija, dokumenata i web stranica.

5. Pomoć pri zapošljavanju

Sučelje s umjetnom inteligencijom može vam pomoći u pronalaženju najboljeg kandidata za posao, čime štedite vrijeme i novac. Osobito kada se suočavate s velikim brojem prijava. Alati umjetne inteligencije omogućuju brzo skeniranje životopisa, prepoznavanje ključnih vještina i kvalifikacija te čak pomažu u procjeni usklađenosti kandidata s vrijednostima vaše tvrtke. Primjerice, Skillate nudi rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji za sve faze procesa zapošljavanja. Uključujući pisanje opisa poslova, analizu životopisa te zakazivanje intervjua.

6. Istraživanje tržišta

Mnogi već koriste alate poput ChatGPT ili Google Bard za stvaranje sadržaja, ali jeste li razmišljali o tome da ih iskoristite za istraživanje i učenje novih stvari? Ovi popularni alati umjetne inteligencije mogu biti izvrsni alati za istraživanje tržišta. Omogućujući vam postavljanje specifičnih pitanja i dobivanje detaljnih informacija o vašem poslovnom sektoru, konkurentima i bazi kupaca.

7. Korisnička služba

Tvrtke sve više koriste chatbotove za pružanje podrške 24/7, poboljšavajući online iskustvo za korisnike. Ovi botovi mogu biti programirani da odgovaraju na rutinske upite i usmjeravaju korisnike na određene web stranice. Za male tvrtke, chatbotovi predstavljaju mogućnost pružanja napredne razine korisničke usluge koja je nekada bila rezervirana samo za korporacije.

Jedan od najpopularnijih chatbota je ChatBot. Automatizirani alat koji komunicira s vašim klijentima online, odgovara na njihova pitanja i pomaže im u procesu kupnje. SecondBrain (ranije poznat kao MagicChat.ai) je još jedna platforma koja omogućuje kreiranje botova sa specijaliziranim znanjem o vašem poslovanju kako bi pružili korisnicima podršku u stvarnom vremenu.

8. Društvene mreže

Mnoge popularne aplikacije društvenih medija imaju korisničko sučelje koje olakšava upravljanje sadržajem. Na primjer, Buffer je aplikacija koja omogućuje tvrtkama zakazivanje i objavljivanje postova na više platformi društvenih medija s jedne nadzorne ploče. Ova aplikacija sadrži asistenta s korisničkim sučeljem koji može pomoći u kreiranju novih objava za društvene kanale, preoblikovanju postojećih objava i generiranju ideja.

Hootsuite također nudi alate s korisničkim sučeljem koji olakšavaju kreiranje sadržaja za društvene mreže.

9. Upravljanje projektima

Održavanje ažuriranog popisa obaveza može biti olakšano uz korisničko sučelje. Na primjer, alat poput TimeHero može vam pomoći u upravljanju svim zadacima, automatski planirajući najbolje vrijeme za posvetiti se određenom zadatku.

Softver za upravljanje projektima poput ClickUp također nudi niz značajki koje koriste umjetnu inteligenciju. Uključujući pomoćnika za pisanje koji se oslanja na umjetnu inteligenciju.

10. E-trgovina

Umjetna inteligencija transformira svijet e-trgovine. Omogućuje vam bolje razumijevanje ponašanja kupaca, poboljšava njihovo iskustvo tijekom kupovine te pruža personalizirane preporuke koje mogu pomoći u povećanju prodaje i unakrsne prodaje.

Mnogi platforme za izradu web stranica, poput GoDaddyja i Wixa, koriste umjetnu inteligenciju za automatsko kreiranje web stranica. Također, popularni alat za e-trgovinu Shopify koristi umjetnu inteligenciju za generiranje teksta koji se koristi u opisima proizvoda.

Izvor: tockanai.hr

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno