Subota, 18 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako Serena Williams bira tvrtke u koje će ulagati

Serena Williams bila je ulagačica u tvrtke u ranoj fazi otkako je 2014. osnovala Serena Ventures sa sjedištem u San Franciscu. Tvrtka rizičnog kapitala već ima portfelj od 60 kompanija uključujući SendWave, MasterClass i Daily Harvest. U ožujku 2022. prikupili su fond od 111 milijuna dolara za ulaganje u podzastupljene osnivače.

Williams je 21. srpnja, zajedno s drugim poduzetnicima i investitorima, sjela Candice Matthews Brackeen, osnivačicom i izvršnom direktoricom VC tvrtke Lightship Capital, tijekom Black Tech Weeka u Cincinnatiju kako bi razgovarali o vrstama tvrtki za koje je zainteresirana i kako joj osnivači mogu predstaviti njihove ideje. Evo nekoliko naglasaka, piše Inc.

Tvrtke koje izravno utječu na ljude

Dok je Serena Ventures ulagala u širok raspon tvrtki, Williams kaže da je posebno zanimaju one koje “utječu na obične ljude na različite načine“, poput fintecha. Također je izrazila svoj afinitet prema tvrtkama koje se nalaze ili posluju u Africi i kaže da bi voljela povećati svoj portfelj afričkih startupa. “Veoma vjerujem u to da crnci ulažu u Afriku“, kaže Williams. – To mi je jako važno.

Tvrtke s obećanjem rasta

U početku, kada je Williams ulagala vlastitim novcem, bila je manje zabrinuta zbog rizika jer bi gubitak utjecao samo na nju. Prikupljanje sredstava mijenja jednadžbu, kaže ona. Tvrtka mora obećavati od samog početka. A ako se ne dogodi, vjerojatno se ne isplati riskirati. “Gledam tvrtku i prvo što pitam je: ‘Odgovara li to našoj tezi?‘”, kaže ona. “I kao drugo, ‘Radi li? Hoće li ovo biti dovoljno veliko za mene?

Stupanje u kontakt

Williams shvaća da nije lako stupiti u kontakt s VC-om. Kao i kod drugih tvrtki, investitori u Serena Ventures oslanjaju se na poznanstva ljudi. Ali Williams kaže da imaju i otvoreniji pristup. Fond ima adresu e-pošte na svojoj web stranici koju se stalno prati. Williams priznaje da velika većina onih koji šalju e-poštu bude odbijena, ali napominje da vrijedi pokušati. I da bi osnivači trebali poslati najmanje tri e-maila ako ne dobiju odgovor. Osim toga, odbijanje ne znači nužno da ne želi pomoći. “Možda ne ulažemo u njih, ali ih ipak želimo podržati“, kaže ona. “A ponekad je najbolji način potpore zapravo neulaganje.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno