Srijeda, 8 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako vam jak brand može pomoći u razvoju poslovanja?

Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete. Javna percepcija tvrtke ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat tvrtke. Spojite to s današnjim hibridnim/virtualnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brand važnije je nego ikad. 5 je načina na koje vam jak brand može pomoći u razvoju poslovanja, pa krenimo redom:

1. Odlučite po čemu želite biti poznati

Jak brand počinje sa svojom svrhom i ima jasne temeljne vrijednosti. Zašto postoji vaš brand? Koji problem pokušavate riješiti ili koju prazninu želite popuniti? Koju vrijednost dodajete potrošačima? Kao pojedinac, što želite da ljudi pomisle kada čuju vaše ime? Kako želite da se ljudi osjećaju kada pročitaju vaše riječi ili kada vas upoznaju?

Svaki brand ima za cilj postići određeni status i ugled kod potrošača. Prava je igra premošćivanje jaza između načina na koji brand razmišlja o sebi i onoga kako ga javnost doživljava. Što želite da klijenti znaju o vašem brandu? Magija osobnog brandiranja je spajanje samorefleksije i javne percepcije. Cilj je osigurati da vaša poruka bude primljena upravo onako kako ste i namjeravali.

Ako imate nekoliko područja na koja se želite usredotočiti, Vennov dijagram može vam pomoći da razjasnite kako se te ideje presijecaju ili ne presijecaju. Morate objasniti svoj prijedlog vrijednosti i ponudu kako bi bili razumljivi i nezaboravni.

2. Oblikujte svoju priču i nikada je nemojte prestati pričati

Kontinuirano poslujte pod pretpostavkom da nitko ne razmišlja o vašem brandu ili da ga netko, iako postoji već godinama, možda prvi put otkriva. Kada razmišljamo o pripovijedanju, moramo prepoznati da nakon što oblikujete svoju pripovijest, tu priču morate neprestano dorađivai na nove i različite načine. Možda se čini da se ponavlja, ali bitno je imati trajno mjesto u svijesti potrošača ili publike.

Jednostavan način da se testirate jeste taj da, kada zamišljate da netko prijatelju priča o vašem brandu u jednoj rečenici; što biste htjeli da kažu? Koji bi bio vaš naslov iz snova da je netko napisao članak o vama ili vašem brandu? Zatim radite na tome da način na koji komunicirate i ugled koji gradite budu u skladu s tim.

3. Vizualizirajte svoj brand

Dobro razmišljanje treba primijeniti na svaki aspekt branda izvan njegovih proizvoda ili usluga, počevši od vizualnog identiteta. Ako dva branda prodaju istu stvar, razlika od jednog do drugog često je manje u proizvodu, a više u tome kako ga je tvrtka upakirala, isplela svoju priču i kako ga je reklamirala.

Dajte svom brandu web stranicu kakvu zaslužuje. Mnogi brandovi u potpunosti ovise o društvenim medijima za izlaganje. Iako solidna prisutnost na društvenim mrežama može samo poboljšati prepoznatljivost vašeg branda, vaša je web stranica jedino mjesto na internetu gdje imate 100-postotni udio u glasu. Algoritam ne upravlja načinom na koji se predstavljate na svojoj web stranici – dodatni bonus za proširenja branda jeste nešto poput podcasta ili biltena.

Svaki medij u kojem živi vaš brand treba imati isti dojam, ali trebate uzeti u obzir sadržaj napravljen za taj medij. Osobito danas, jedna veličina ne odgovara svima. Ipak, DNK vašeg branda trebao bi voditi sve, bez obzira gdje živi. Morate biti prepoznatljivi.

4. Upravljajte svojim ugledom i čuvajte ga

Možda mislite da ste najbolji u onome što radite, ali svi znamo da se reputacija može uništiti u nekoliko sekundi. O alatima za društveno slušanje se ne može pregovarati kada vaš brand postane prevelik da bi propao. Vaše razumijevanje osjećaja na internetu i mjesta nastajanja problema može biti razlika između neuspjeha i uspjeha tvrtke.

Okupljanje pravog tima u kojem su PR, HR i pravni suradnici međusobno funkcionalni od ključne je važnosti za izbjegavanje problema s komunikacijom u kriznim situacijama prije nego što ih imate. Ozbiljno shvatite povratne informacije i spriječite da problemi ostanu bez nadzora.

5. Zamišljajte i inovirajte, ali nikada ne gubite bit

Pokrenuti posao je lako, ali je puno teže ostati u poslu. Brandovi umiru kada tvrtke zaborave tko su i zašto su uopće osnovane. Svaka tvrtka mora imati izjavu o misiji, svoju svrhu i knjigu standarda. Ovo su zaštitni okviri za uspješan rad. Ako ste krenuli tako što ste svoju ideju od milijun dolara iscrtali na salveti, izložite je negdje gdje se uvijek iznova možete vraćati. Kako se vaša tvrtka širi, to bi trebala biti biblija vašeg tima.

Razvijajte se i rastite, ali nikada nemojte izgubiti bit cijele priče.

Izvor: Inc; prijevod i prilagodba: Financa.ba

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno