Ponedjeljak, 25 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako se učinkovito oglašavati putem Google prikazivačke mreže?

Mnogobrojni mali poduzetnici već su upoznati i aktivno koriste Google pretraživačku mrežu i oglase koji se prikazuju na tražilici. Međutim, jako mali broj njih prepoznao je vrijednost Google prikazivačke mreže – GDN (Google Display Network). Google prikazivačka mreža koristi slikovne (i video oglase) koji ciljaju one koji su zainteresirani za vaše proizvode i usluge, ali ih aktivno ne traže,prenosi tockanai.hr.

Čekanje da kupci otkriju vaš brand i krenu u aktivnu potragu za vašim proizvodima samo je jedan mali dio marketinške aktivnosti koji pokriva kasnije faze korisničkog putovanja kupca (customer journey). Zato GDN može biti izvrstan dodatak svakoj strategiji digitalnog oglašavanja kao alat za jačanje svijesti o brandu, ali i same prodaje.

U nastavku ćemo objasniti najvažnije mogućnosti i otkriti neka pravila za postizanje uspjeha s oglašavanjem putem Google prikazivačke mreže.

Što je Google prikazivačka mreža?

Svatko tko konzumira sadržaj na različitim online portalima i web stranicama, došao je u nekom trenutku u doticaj s oglasom koji je prikazan putem GDN-a. I u trenutku dok čitate ovaj članak, bilo na svom desktop računalu ili mobilnom uređaju, sadržaj članka je okružen različitim oglasima od kojih većina dolazi putem Google prikazivačke mreže.
Ta mreža okuplja milijune web stranica i mobilnih aplikacije te, prema tvrdnjama Googla, može dosegnuti 90% svih internet korisnika.

Oglašivači je koriste kako bi proširili doseg svojih oglasa prema različitim potencijalnim kupcima, jačanje svijesti o brandu, generiranju novih web posjeta te povećanju prodaje.
Ova vrsta oglašavanja još se zove display oglašavanje i koristi se u digitalnom marketingu kako bi se tvrtka predstavila točno određenim ciljanim skupinama koje se po različitim parametrima mogu definirati unutar GDN-a.
Tako možete doprijeti do puno većeg broja pojedinaca nego da koristite samo oglase na pretraživačkoj mreži.

Prednosti Google prikazivačke mreže

Korištenje Google display oglasa ima mnoge prednosti, a neke od glavnih su:

1.Veliki doseg

Korištenjem GDN-a možete u relativno kratkom vremenu dosegnuti preko 90% svih korisnika interneta bilo gdje u svijetu. Samo u Hrvatskoj to znači preko 3 milijuna korisnika koji se mogu upoznati s vašim brandom putem oglasa na Google prikazivačkoj mreži.

2.Google AI i postavljanje ciljeva

Korištenjem GDN-a, Google nam omogućava pristup svome znanju i tehnologiji koja može za nas upravljati oglašivačkim kampanjama. Dovoljno je odabrati cilj koji želimo postići, definirati ciljnu publiku i postaviti oglas i umjetna inteligencija će za nas optimizirati oglase tako da postiže zadani cilj uz što nižu cijenu.

3.Aktivno upravljanje troškovima i optimizacija

GDN koristi aukcijski model plaćanja oglasa u realnom vremenu. To znači da ćemo svaki prikaz ili klik na oglas platiti ovisno ponudi i potražnji, odnosno količini oglašivača koji ciljaju istu publiku koju ciljamo i mi. Ako želimo, možemo aktivno sudjelovati u upravljanju tim troškovima postavljajući maksimalne cijene koje smo voljni platiti, optimizirajući ciljnu skupinu i poboljšavajući kvalitetu oglasa.

4.Brojne mogućnosti targetiranja publike

Jedna od glavnih prednosti GDN-a je opsežna mogućnost filtriranja ciljne publike po interesima, demografskim podacima, ponašanju na internetu te njihovoj povijesti pretraživanja i gledanja sadržaja. Tako Google osigurava da oglase prikazujemo što široj publici koja na neki način pokazuje interes za onime što naša tvrtka nudi i koja će najvjerojatnije odraditi zadani cilj.

5.Veliki izbor kreativnih rješenja za oglase

Koristeći GDN pruža nam se mogućnost korištenja različitih formata i tipova oglasa, od standardnih statičnih slikovnih oglasa, do jednostavnih animacija, videa te kombinacija slika i tekstova. Veliki izbor oglasa, omogućava nam da bolje i lakše zadobijemo pažnju ciljane publike, povećamo mogućnost da naš oglas bude zamijećen te u konačnici korisnici i kliknu na sami oglas.

Što je potrebno za pokretanje GDN oglasa?

Kako bi pokrenuli oglašivačku kampanju potrebno je nekoliko stvari. Prije svega svaka kampanja mora imati dobro definirani cilj i ciljanu publiku. Cilj mora reflektirati ono što želite postići oglašavanjem, a to može biti:

  • Povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti proizvoda i tvrtke s kojom ćete upoznati kupce s onim što nudite.
  • Generiranje web posjeta koje je namijenjeno korisnicima koji aktivnije razmišljaju o određenim proizvodima kako bi se dodatno informirali i potaknuli na kupovinu.
  • Generiranje leadova koje potiče zainteresirane kupce na kontakt ili prijavu na newsletter kako bi ostavili svoje kontakt podatke.
  • Poticanje prodaje i konverzije od korisnika koji su visoko zainteresirani i spremni na kupovinu.

Ciljna publika

Ciljna publika moraju biti korisnici koje definirate kao svoje idealne kupce. Osim demografskim obilježjima oni se mogu definirati i svojim ponašanjem te fazom u kojoj se nalaze u svom korisničkom putovanju kupca. Tako ćemo izbjeći korisnika koji još nije upoznat s proizvodom i još nije zainteresiran za kupnju, potičemo na kupnju, kao i da one koji su već spremni na kupnju zamaramo našim oglasima koji su namijenjeni osobama koje još nikad nisu čuli za nas.
Nakon što su definirani ciljevi i idealni kupci, potrebno je osmisliti poruke odnosno oglase s kojima ćemo najkvalitetnije prenijeti željenu poruku svakom kupcu te postaviti oglašivačku kampanju unutar Google Ads sustava.

Sve ovo možete odraditi samostalno, ali svakako preporučujemo da kontaktirate stručnjake za digitalni marketing koji će vam pomoći osmisliti i postaviti vaše digitalno oglašavanje.

Iako će se na prvi pogled korištenje Google prikazivačke mreže činiti zahtjevno, kombinacija kvalitetne marketinške agencije koja će se postaviti kao partner i savjetnik, a ne samo izvođač i dobro postavljenih ciljeva garancija su uspješne digitalne kampanje na Google mreži.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno