Iako je iskustvo korištenja ovog videoservisa različito za korisnike, sve više njih u posljednje vrijeme primijetilo je da se uz videa na YouTubeu prikazuje sve više oglasa, uključujući i one koji se ne mogu preskočiti, već ih se mora odgledati do kraja.
Naravno, kako je oglašavanje primarni način zarade za ovaj servis, jasno je kako se na njemu reklame moraju prikazivati, no isto je tako jasno kako veliko povećanje reklama koje kvari iskustvo gledanja nije dobro sjelo korisnicima, tj. gledateljima. Oni koji ne vole oglase uz videa, uvijek imaju mogućnost pretplate na YouTube, no većina će ipak radije pogledati reklame, nego plaćati Googleu, prenosi Zimo.
Kako prenose na stranici 9to5Google, u posljednjih mjesec-dva sve veći broj korisnika na Redditu i Twitteru upozorava na veliko povećanje broja reklama koje im se prikazuju prilikom pregleda videa. Prvo, broj reklama je sve veći – u nekim slučajevima pojavljuju se, osim klasično prije početka videa, tijekom svakih nekoliko minuta, što prilično uništava doživljaj gledanja videa. Također, sve je više videa koji su kratki, ali ih se ne može preskočiti te se dio korisnika žali da im se prikazuje čak desetak takvih oglasa zaredom.
Iz YouTubea odgovorili su na kritike jednog korisnika koji se požalio kako mu se pojavilo pet oglasa zaredom koje nije mogao preskočiti – poručili su mu kako je riječ o formatu oglasa koje su nazvali “bumper ads” i koji su dugi samo do 6 sekundi.