Za sve one koji poslovne sastanke i dalje održavaju online, Maybelline ima super vijest! Odsad će vam za spremanje za online meeting trebati barem desetak minuta manje nego inače. Ili koliko vam već vremena oduzima vaša svakodnevna make-up rutina. Naime, virtualni make-up novost je u njihovoj ponudi, a riječ je o 12 virtualnih make-up lookova koje možete isprobati na Microsoft Teamsu. Ovo će nam svakako skratiti vrijeme spremanja. A tko ne želi spavati, piti kavu ili odmarati pa makar i deset minuta dulje nego inače!?
‘Virtualna torbica za šminku’
Ovaj novitet stiže u srpnju, a upravo ljeti njegujemo prirodan izgled sa što manje nepotrebnih slojeva na koži lica. Pun pogodak!
„Smatrajte ovo svojom ‘virtualnom torbicom za šminku’“, rekli su iz Maybellina sa željom da jednim klikom izaberemo šminku kojom ćemo upotpuniti osobni stil i osjećati se ugodno.
Ovu opciju, koja je rezultat revolucionarnog partnerstva između Maybellinea i Microsofta, moći će isprobati više 300 milijuna poslovnih korisnika. Kako najavljuju, ovo je korak bliže ovog brenda digitalnom svijetu, a cilj mu je osnažiti svakoga i pružiti mu samopouzdanje da ide za onim što želi, pogotovo u poslu.
“Maybelline je oduvijek zagovarao demokratiziranje šminke kombinacijom našeg zemljopisnog otiska, pristupačne cijene i inkluzivnih proizvoda jednostavnih za korištenje te prikladnih za ljude svih razina vještina u šminkanju. Ulaskom u virtualni svijet želimo dodatno proširiti našu dostupnost. Naša suradnja s Microsoft Teamsom doprijet će do milijuna ljudi na poslu, gdje je veoma važno osjećati se samopouzdano i izraziti se”, rekla je Trisha Ayyagari, predsjednica brenda Maybelline New York.
Kratke upute za virtualni make-up
- Korak 1: Pokrenite Microsoft Teams.
- Korak 2: Idite na Video efekte i pronađite karticu Maybelline.
- Korak 3: Isprobajte 12 makeup lookova.
- Korak 4: Odaberite svog favorita i pridružite se sastanku!
Iako je virtualni make-up look svojevrsna novost, na virtualno isprobavanje različitih proizvoda već smo navikli. Od naočala, frizura, boja za kosu, do kozmetičkih proizvoda općenito. L’Oréal Paris osmislio je svoju Virtual Try On aplikaciju za isprobavanje šminke i proizvoda za kosu. Sličnu aplikaciju razvila je i Sephora, pod nazivom Sephora Virtual Artist, a Ulta Beauty u ovu svrhu ima aplikaciju Glam Lab.
My Beauty Matches postavlja preliminarna pitanja o dobi, tipu kože, kose i problemima s kožom. Te kupcu nudi proizvod koji bi mu najviše odgovarao. Imaju bazu od više od 40.000 proizvoda na svojoj internetskoj stranici, a algoritam nudi personaliziranu uslugu.
S obzirom da su sastanci na daljinu nakon pandemije postali svakodnevica za mnoge radnike. Inovaciju Maybellinea i Microsofta korisnici će zasigurno objeručke prigrliti. Šminkanje za online meetinge moglo bi otići u povijest, bar za one koji ionako baš i ne uživaju u svakodnevnom šminkanju.