Lanac parfumerija Douglas odustaje od asortimana proizvoda za zdravlje. Žele se vratiti isključivo sektoru ljepote.
Naime, Douglas je poznat po prodaji skupih parfema, visokokvalitetnih proizvoda za šminkanje i dodataka, a prošle je godine lanac parfumerija proširio asortiman proizvodima za zdravlje.
Nakon što je kupio nizozemsku online ljekarnu, Douglas je namjeravao razviti “ogromno područje”, proizvodima za zdravlje. No, ovih dana su iz uprave objavili kako od toga odustaju.
U budućnosti se Douglas želi više usredotočiti na sektor ljepote i planira se vratiti na burzu sljedeće godine.
Kako javlja portal Lebensmittel Zeitung prethodnica sadašnjeg šefa Douglasa Sandera van der Laana, Tina Müller, nadala se “mogućnostima rasta na tržištu zdravstvene skrbi” kroz akviziciju nizozemske internetske ljekarne disapo.de od Heerlena.
Tina Müller je kazala kako se očekivao gospodarski porast poslovanja online ljekarni kao rezultat uvođenja e-recepata u Njemačkoj. Ali plan navodno nije uspio.
Navodno je nizozemska online ljekarna disapo.de pretrpjela milijunski gubitak i izgubila svoju ukupnu važnost za Douglasa.
Osim toga, Van der Laan nastoji tvrtku brže učiniti profitabilnom.
Neizvjesno je koliko će dugo kupci Douglasa moći kupovati zdravstvene proizvode iz online asortimana. Dalje se navodi da je tvrtka PricewaterhouseCoopers pod imenom Ease zadužena za prodaju nizozemske online ljekarne.
Nadalje, treba ispitati je li moguć “djelomični izlazak kroz suradnju”. To znači da bi potrošači i dalje imali priliku kupovati ljekarničke proizvode preko lanca parfumerija, što bi značilo da ponuda ne bi bila potpuno eliminirana.
Izvor: fenix-magazin