Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Netflix zabilježio odlične poslovne rezultate u 2023.

Netfix je godinu završio s rastom prihoda i broja pretplatnika, a pozitivan zamah u poslovanju pokazuje da broj pretplatnika i dalje raste. I to bez obzira na to što su stali u kraj dijeljenju lozinki i što su poskupjeli.

Netflix je ovoga tjedna objavio svoje godišnje poslovne rezultate za 2023. godinu. Pomalo i neočekivano, pokazatelji su prilično pozitivni. To je odmah potaknulo i porast cijene njihovih dionica. Dionica je skočila za više od 9%. Skok je uslijedio odmah nakon što je streaming platforma objavila da je, samo u četvrtom kvartalu 2023. godine dobila više od 13 milijuna novih pretplatnika. Time je ukupan broj pretplatnika dostigao rekordnih 260,8 milijuna.

Prihodi kompanije premašili su i optimistične procjene analitičara. Oni kažu da povećanje broja pretplatnika Netflixa ukazuje na trajnu snagu u širenju poslovanja. Posebice na oglašavanje. Ali i na poslovni zamah koji tvrtka gradi te njezino suzbijanje dijeljenja lozinki. Svi navedeni čimbenici ukazuju na to da što god da Netflix učini – broj pretplatnika i dalje se povećava, a prihodi rastu. U posljednjem kvartalu 2023. prihodi su se povećali za čak 12%.

Novi pretplatnici samo stižu

U svom izvješću streaming kuća najavljuje da će nastaviti ulagati u sadržaj i poboljšavati korisničko iskustvo. To ni u kojem slučaju neće proći bez – poskupljenja.

S vremena na vrijeme tražimo od pretplatnika da plate za ta poboljšanja što dalje potiče poboljšanja.

Taj recept očito dobro prolazi, jer je nastavak rasta broja pretplatnika primijećen i nakon zabrane dijeljenja lozinki i nakon ukidanja najjeftinije opcije pretplate (odnosno zamjene za jeftini paket s reklamama).

Izgledno je, stoga, da će Netflix nastaviti u istom tonu. Što znači da će na više tržišta ukinuti najjeftiniji paket i zamijeniti ga paketom s reklamama. Upravo taj paket trenutačno je zaslužan za 40% novih korisnika na tržištima gdje postoji. Pa će on postati jedina “jeftinija” pretplatnička opcija u Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu u drugom kvartalu ove godine. A zatim i na nekim ostalim tržištima.

Snažna potražnja i njezina prilična cjenovna neelastičnost daju Netflixu za pravo nadati se još boljoj poslovnoj 2024. godini. S druge strane, pretplatnici mogu očekivati da će im se među serije i filmove sve više ubacivati reklame. A paketi bez reklama vjerojatno će dodatno poskupjeti.

Izvor

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno