Globalna industrija videoigara ostvarila je prihod od 184,3 milijarde dolara u 2024., ponajviše zahvaljujući digitalnom softveru i mikrotransakcijama. Iako impresivna, ta je brojka za 3,4 milijarde dolara ili 2 posto manja od ranije prognoziranih rezultata. Što ukazuje na lagani podbačaj u odnosu na očekivani rast. U odnosu na 2023. godine, industrija je rasla za skromnih 0,2 posto.
Kako se navodi u izvješću analitičke tvrtke Newzoo, digitalni prihodi dominirali su tržištem, čineći 175,8 milijardi dolara ili 96,4 posto ukupnih prihoda. Dok su fizičke prodaje iznosile samo 8,5 milijardi dolara, što predstavlja 4,6 posto. U izvješću se naglašava i sva veća orijentacija industrije prema digitalnoj potrošnji, što je trend koji je vidljiv i u segmentu konzola, gdje su digitalne prodaje činile 84 posto ukupnih prihoda.
Osim toga, ističe se informacija da je segment konzola generirao 31,8 milijardi dolara prihoda od digitalnih prodaja. Dok su fizičke prodaje zaostale s 8,04 milijarde dolara. Ove brojke potvrđuju kontinuiranu tranziciju industrije prema digitalnim platformama, zbog čega je i Sony, na kraju krajeva, odlučio izbaciti PlayStation 5 Pro bez optičkog čitača Blu-Ray diskova.
Mobilne igre također su igrale značajnu ulogu, a Tencent je predvodio segment s prihodom od 8,2 milijarde dolara, piše Bug. Ostali ključni izdavači ostvarili su uspjeh tijekom 2024. Pri čemu je Electronic Arts zauzeo prvo mjesto u prodaji igara u SAD-u zahvaljujući igri EA Sports College Football 25.
Usprkos tome što industrija videoigara nije dostigla prognozirani prihod od 187,7 milijardi dolara, ona i dalje ostaje dominantna sila na globalnom tržištu zabave. Izvješće, inače, ne uključuje prihode od hardvera, periferije, oglašavanja i reguliranih igara na sreću. A to dodatno naglašava značajan doprinos digitalne prodaje igara ukupnim prihodima.