Subota, 10 svibnja, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kia prodala 274.437 vozila, pet posto više nego prošle godine

Korporacija Kia je nedavno objavila da je u travnju 2025. godine prodala 274.437 vozila širom svijeta. Ovo je povećanje od 5.0 posto u odnosu na prethodnu godinu, uglavnom zahvaljujući novim modelima.

Novi modeli poput električnog SUV-a EV3, koji je proglašen za Svjetski automobil godine na dodjeli nagrada World Car Awards 2025, električne limuzine EV4 (dostupne u Evropi krajem godine) i pikapa Tasman (nije dostupan u Evropi) doprinijeli su povećanju prodaje. Uvođenje ovih modela podržalo je prodaju najprodavanijih SUV vozila, uključujući Sportage i Seltos. Kijini terenci su predvodili prodaju Ka-e u travnju, a Sportage je prodan u 47.737 primjeraka širom svijeta. Uspješnu prodaju zaokružio je Seltos SUV sa 25.543 prodatih vozila, a zatim Sorento SUV sa 23.855 prodatih automobila. Prodaja van Koreje – 223.113 vozila, što je 4.6 posto više nego u 2024.

Prodaja van Koreje (isključujući vozila specijalne namjene) porasla je za 4.6 posto u odnosu na isti period prošle godine na ukupno 223.113 vozila. Na tržištima van Koreje, Sportage SUV je bio glavni pokretač uspjeha sa 41.034 prodana primjerka. Slijedi ga Seltos SUV sa 20.442 primjerka. Ukupna prodaja modela K3 (poznatog kao Forte u nekim zemljama) i limuzine K4 dostigla je 16.666 vozila.

Prodaja u Koreji – 51.005 vozila (7.4 više nego lani)

Kia je u travnju prodala 51.005 vozila na korejskom tržištu, što predstavlja povećanje od 7.4 posto u odnosu na isti period prošle godine. U domaćem okruženju, najpoželjniji je bio Sorento, sa 8.796 prodatih vozila. Slijedio je Karnival MPV sa 7.592 prodatih primjeraka, dok je Sportage ostvario prodaju od 6.703 vozila. EV3 je bio Kijino najprodavanije električno vozilo u aprilu.

Kia želi da održi zamah prodaje tijekom cijele 2025. godine, a novi modeli poput EV4 i Tasmana igraju značajnu ulogu. Kompanija planira da nastavi rast i učvrsti svoju lidersku poziciju u elektrifikaciji kroz strategije usmjerene na kupce i strateška ulaganja, prenosi “AutoBlog“.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno