Subota, 11 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Online kupnja najčešće se obavlja preko društvenih mreža

Istraživanje koje je objavila marketinške agencije Influencer Marketing Factory, otkriva kako je gotovo polovica potrošača ove godine kupila nešto putem društvenih mreža. Istraživanje, provedeno na 1.000 ljudi u SAD-u, otkrilo je kako je 43,4% ispitanika kupilo barem jedan proizvod na društvenim mrežama u 2023. godini.

YouTube, Instagram i TikTok su samo neke od društvenih platformi koje potiču online shopping. I to kroz ulaganje u alate koji pojednostavljuju proces. I koji potiču korisnike da kupovinu obavljaju direktno putem društvenih mreža i aplikacija, prenosi PoslovniPuls.

Na primjer, TikTok Shop, postigao je veliki uspjeh potičući male poduzetnike da ostvare milijunske prihode od prodaje proizvoda. Također omogućuju kreatorima značajne provizije i nagrade kada promoviraju proizvode TikTok Shopa u svojim videima.

Izvješće Influencer Marketing Factory-a priznaje da mnogi potrošači još uvijek ne vjeruju društvenim platformama kada je u pitanju sigurnost online shoppinga. Ali, čini se kako se i to polako, ali sigurno mijenja.

Istraživanje tvrtke Insider Intelligence procjenjuje da će tržište online kupovine putem društvenih mreža u SAD-u porasti. I to s 67 milijardi dolara u 2023. godini na 101 milijardu dolara u 2025. godini. U Kini, pandan TikToka, Douyin, očekuje kako će ostvariti prodaju u vrijednosti od 334 milijarde dolara u 2023. godini.

Ukupno 35% onih koji su nešto kupili kažu da su potrošili više od 100 dolara. Samo 12,5% potrošilo je manje od 20 dolara. Dok je 20% ispitanika potrošilo između 20 i 50 dolara, a 32% između 50 i 100 dolara. Gotovo 10% ispitanika koji su nešto kupili putem društvenih mreža to su činili tjedno.

Vjerujem da će se taj broj brzo povećavati zbog značajnih ulaganja društvenih platformi u online trgovinu.

Alessandro Bogliari, izvršni direktor Influencer Marketing Factory

Istraživanje je također pitalo sudionike kako bi ocijenili platforme u smislu jednostavnosti procesa kupovine i otkrivanja proizvoda, kao i iskustva tijekom plaćanja. Na obje točke, Facebook je zauzeo prvo mjesto, slijedi ga Instagram na drugom, TikTok na trećem, te Pinterest na četvrtom mjestu.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno