Ponedjeljak, 13 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Pauza na YouTube-u: Novi prostor za oglašavanje

YouTube ostvaruje najveći prihod od oglasa koji se prikazuju uz i unutar videozapisa. Iako korisnici nisu uvijek zadovoljni ovim iskustvom te ne vole gledati oglase prije početka ili tijekom gledanja videa, to je neizbježna komponenta besplatnog pristupa ovom servisu. Alternativno, Google omogućava gledanje videa bez oglasa, ali uz pretplatu koju mnogi korisnici ne preferiraju. Zbog toga je dio korisnika posegnuo za aplikacijama koje blokiraju oglase. Što Google nastoji suzbiti. Ovo je rezultiralo usporavanjem YouTube sadržaja za te korisnike. Prisiljavajući ih da deinstaliraju blokatore oglasa kako bi normalno koristili platformu.

Reklame nisu popularne među korisnicima, što znači da nova opcija koju YouTube testira vjerojatno neće biti dobro prihvaćena. Nedavno je kompanija počela testirati novi format oglasa. Oglasi se prikazuju na ekranima kada korisnici pauziraju videozapise, a ne dok ih aktivno gledaju.

Uspješnost testne faze sugerira da bi novi oblik reklama mogao biti proširen na druge uređaje.

Prvi rezultati pozitivni

Google je prvi put spomenuo ovu opciju prošle godine te je počeo s implementacijom u prvom kvartalu. Trenutno je dostupna samo na pametnim televizorima i aktivira se kada korisnici pauziraju gledanje videa na YouTubeu. Kada korisnici kliknu na pauzu, video se smanji, a uz njega se prikazuje oglas. Naglasak iz tvrtke je da se radi o formatu oglasa koji ne ometa korisnike prilikom gledanja videa, jer se prikazuje samo kada korisnici pauziraju sadržaj. Međutim, korisnicima koji pauziraju video radi stišavanja zvuka zbog telefonskog poziva ili sličnog, ova opcija se vjerojatno neće svidjeti jer se odmah nakon pauze pojavljuje oglas s zvukom.

Prvi rezultati testiranja su vrlo pozitivni. Što sugerira da nije iznenađujuće očekivati proširenje testiranja na druge uređaje ili službeno uvođenje ovog formata oglasa.

Očekuje se da će kompanija i ubuduće nastaviti s testiranjem novih formata oglasa kako bi povećala prihode. Uzimajući u obzir korisničko iskustvo u konzumiranju videosadržaja, prenosi Zimo. Također, najavili su nastavak borbe protiv blokatora reklama, koje su bitne za zarađivanje kreatora i održavanje besplatnosti servisa za milijarde korisnika.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno