Srijeda, 24 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Platili vlakove 258 milijuna eura, pa ustanovili da su preveliki za tunele

Španjolska je potrošila 258 milijuna eura na vlakove koji su preveliki da prođu kroz tunele njezine željezničke mreže. Otkako su lokalne novine El Comercio razotkrile grešku krajem prošlog mjeseca, dva direktora su dobila otkaz.

Renfe je 2020. godine naručio 31 prigradski vlak. Oni bi trebali zamijeniti zastarjeli vozni park u slabo povezanim sjevernim autonomnim regijama Austrije i Kantabrije.

Izvorno planirano za kraj 2024. godine, prijeko potrebna obnova voznog parka sada će vjerojatno biti odgođeno barem do 2026. godine. Također se pokazalo da je proizvođač, baskijski CAF, upozorio na pogrešku još u ožujku 2021.

Više aktera uključeno u fijasko

Predsjednik Miguel Ángel Revilla nazvao je to ‘neopisivom greškom’ dodajući da ‘moraju letjeti glavei’, pišu španjolske regionalne novine El Diario Montañés

Više je aktera uključeno u ovaj fijasko, uključujući španjolskog nacionalnog željezničkog operatera Renfe, upravitelja željezničke infrastrukture Adifa, proizvođača CAF i Državnu agenciju za sigurnost željeznica (AESF).

Nakon što je CAF-u dodijelio ugovor o proizvodnji, Renfe je tvrdio da su osigurali mjerenja na temelju specifikacija infrastrukture koje je dostavio Adif. CAF je, pak, naknadno upozorio da te specifikacije možda i nisu točne, prenosi tportal.

Smjenjena dva visoka dužnosnika

Izgrađena u 19. stoljeću, regionalna željeznička mreža prolazi kroz planinski krajolik, a uključuje različite veličine tunela pri čijoj se izgradnji izvođači nisu pridržavali standardiziranih modernih dimenzija.

Do sada su smijenjena dva visoka dužnosnika – jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije.

Srećom, kako su vlakovi još uvijek u fazi projektiranja, nisu proizvedeni. Iako ta činjenica minimalizira trošak goleme pogreške, cijeli dugotrajni proces morat će biti ponovljen, što će značajno odgoditi izgradnju vlakova.

Nakon ovoga bit će proizvedeni pomoću dimenzija vlaka koji već vozi željezničkom mrežom kako bi se usporedbom osiguralo da mogu proći kroz sve tunele. Adif će također nadopuniti svoje infrastrukturne podatke kako bi osigurali da se ovakva pogreška više ne dogodi, prenosi tportal.

Izvor: N1

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno