Petak, 3 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Svake sekunde u svijetu se popije 6.000 šalica NESCAFÉ kave

Najveći brand kave kompanije Nestlé ove godine obilježava čak 85 godina. Povodom velike godišnjice, NESCAFÉ još jednom podsjeća na dostignuća u održivosti uzgoja kave pri čemu ključnu ulogu u tom području imaju uzgajivači, a potom i način na koji se kava proizvodi, pakira i konzumira. Imajući na umu svoj utjecaj i činjenicu da se u jednoj sekundi u svijetu popije 6.000 šalica NESCAFÉ kave, Nestlé ostaje predan pozitivnom utjecaju na živote ljudi i planete, od farme do šalice.

Zamislite 360.000 ljudi, koji piju šalice NESCAFÉ kave u minuti u isto vrijeme na istom mjestu. Bilo bi to kao da stanovnici bosanskohercegovačkih gradova Trebinja, Brčkog, Mostara, Doboja, Visokog i Bihaća  simultano uživaju u šalici omiljenog napitka branda kave.

Obilježavanje 85. godišnjice znači isticanje nekih dostignuća branda u pogledu održivosti: kava koja se koristi u tvornicama u Europi dolazi iz 100 posto odgovornog procesa nabave, a dobiveni talog od NESCAFÉ kave koristi se za napajanje njegovih proizvodnih centara, čime se štede drugi energetski resursi. Osim toga, sva kava u kojoj svakodnevno uživamo dolazi iz 100 posto odgovornog uzgoja, što znači da NESCAFÉ sada osigurava put sirovina od bilo koje plantaže do bilo kojeg distribucijskog centra. Nescafe Pure soluble već ima jedno od najodrživijih pakovanja: metalne limenke i čaše koje se mogu ponovno iskoristiti i beskonačno reciklirati, a nedavno je pakiranje NESCAFE 3u1 promijenjeno i sada je cijelo pakovanje dizajnirano s ciljem jednostavnije reciklaže.

Količina popijene kave u prosjeku je dovoljan motiv da Nestlé, najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, uloži enormne napore u cilju osiguravanja održive potrošnje kave i ekonomsko-ekološkog ekosistema kroz koji će se priroda moći regenerirati i ponuditi željeni proizvod desetljećima od sada.

Atana Skalko izvrsna direktorica kategorije pica za tržište Jugoistočne Europe
Atana Skalko izvrsna direktorica kategorije pica za tržište Jugoistočne Europe

Održivost je u srcu branda NESCAFÉ, a to je vidljivo i u našoj komunikaciji s potrošačima. Naš cilj je povesti potrošače na jedinstveno putovanje i pokazati im napore kompanije koji stoje iza njihove šalice omiljene NESCAFÉ kave. To uključuje uzgoj kvalitetne kave, proizvodnju, pakovanje te načine isporuke. Predani smo pozitivnom utjecaju na živote uzgajivača kave, kao i na planetu, a to je moguće samo zahvaljujući ljubavi i povjerenju naših potrošača prema brandu NESCAFÉ.

Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe

Tijekom proteklog desetljeća, Nestlé je bio posvećen tome da tehnike uzgoja kave širom svijeta učini održivim kroz NESCAFÉ plan. U listopadu 2022. predstavio je i novo izdanje plana –  NESCAFÉ Plan 2030 – u kojem je definirao viziju održivosti u sljedećih deset godina. Ona je stvorena u cilju pružanja podrške uzgajivačima kave u prelazu na regenerativne poljoprivredne prakse, a kako bi se smanjile emisije stakleničkih plinova i povećala zarada poljoprivrednika.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno