Austrijska prijestolnica će od 2026. sa novom linijom metroa U5 imati svoju prvu potpuno automatiziranu liniju podzemne željeznice. U sklopu priprema za potpuno automatski rad linije U5, trenutno je u toku modernizacija prethodne dionice rute U2 između Karlsplatza i Schottentora.
Na stanicama Karlsplatz, Museumsquartier, Volkstheater i Rathaus bit će postavljeno ukupno 144 peronska paravan vrata i 16.000 kvadratnih metara staklenih površina.
– Ugradnjom prvih peronskih paravan vrata, postepeno se približavamo budućnosti bečke podzemne željeznice. Potpuno automatski rad javnog prevoza značit će još više udobnosti i pouzdanosti za putnike u budućnosti – rekao je član gradske vlade zadužen za javna poduzeća, Peter Hanke.
Građevinski tim će u narednih nekoliko mjeseci postaviti ukupno 144 platformska vrata između stanica Karlsplatz i Rathaus. Kao priprema rubovi platforme su morali biti ojačani ili obnovljeni.
Sa automatiziranim radom vlakovi će moći voziti neometano i time još pouzdanije. Kada voz stigne i zaustavi se direktno ispred velikih vrata perona, putnici vrata mogu otvoriti pritiskom na dugme za ulazak u vlak, prenosi fena.