U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).
Prije nego se odlučite na zatvaranje PR odjela ili otkazivanje usluga PR agencija ili uopće razmišljate zašto vam to treba, donosimo vam tri razloga zašto se odnosi s javnošću ne bi trebali naći na vašoj listi za odstrjel.
PR izgrađuje brand
Kako bi otkrili što je novo, cool i važno, potrošači se često koriste medijima. PR vam može pomoći u stvaranju veze između vašeg branda i potrošača što je naročito korisno tvrtkama koje tek ulaze na tržište.
PR podiže svjesnost
Kako bi privukli potrošače, dopustite im da prvo isprobaju vaš brand. Ako im se sviđa, usmenom će predajom brzo proširiti dobar glas, a PR taj proces može dodatno ubrzati.
PR nisu samo novine
U prošlosti su dobri odnosi s javnošću rezultirali snažnom prisutnošću u tradicionalnim medijima (tisak, TV, radio), no danas se uz njih PR sve više usredotočuje na internet (online mediji, blogovi, društvene mreže) gdje svako ima pravo glasa.
Izvor: profitiraj.hr