TikTok, četvrti najvrjedniji medijski brend u svijetu, imao je vrijednost brenda od 59 milijardi dolara u 2022. i 18,75 milijardi dolara u 2021. To je startup za društveno umrežavanje sa sjedištem u Kini u vlasništvu kineske tvrtke ByteDance.
Korisnicima omogućuje učitavanje raznih kratkih videozapisa, iz žanrova poput plesa, komedije i obrazovanja. Trajanje videa je prošireno na 10 minuta s 3 minute (izvorno 1 minuta).
Ova aplikacija je u vrlo kratkom roku stekla popularnost. Postao je iznimno razvikan među tinejdžerima. Do sada ima više od milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. TikTok je sljedeća velika stvar!
Evo nekoliko nevjerojatnih činjenica o TikToku za koje vjerojatno niste znali, piše startuptalky.com
- Oko 60% korisnika ima 16-24 godine
- U početku nosio ime Musical.ly
- Zabranjen je u Indiji
- Značajka upravljanja vremenom u TikToku
- Otprilike 34% svih korisnika objavljuje svaki dan na TikToku
- Prosječan korisnik TikToka dnevno provede 50 minuta ili više
- TikTok se koristi u 154 zemlje
- TikTok u Sjedinjenim Državama više koriste žene nego muškarci
- Više od 1 milijarde ljudi koristi TikTok
- Trendovi pjesama i plesa postali su viralni zahvaljujući TikToku
- Najpraćeniji TikTok kreator u cijelom svijetu
- TikTok kreator s najvećom zaradom na svijetu
Oko 60% korisnika TikTok-a ima 16-24 godine
TikTok pretežno koriste mlađe dobne skupine. To bi također moglo zaključiti da se korisnici razvijaju uz TikTok umjesto da deinstaliraju aplikaciju kad ostare. Samo SAD ima 80 milijuna aktivnih korisnika od čega je 48 milijuna korisnika u dobi od 16 do 24 godine.
TikTok je u početku nosio ime Musical.ly
Jednog jutra korisnici Musical.ly probudili su se i iznenadili kada su vidjeli da je aplikacija zamijenjena novim imenom i potpuno novim logotipom! TikTok je nazvan Musical.ly i ponovno je preimenovan u kolovozu 2018.
Danas se aplikacija TikTok procjenjuje na 400 milijardi dolara.
TikTok je zabranjen u Indiji
TikTok, aplikacija za streaming kratkih videozapisa, imala je značajan uspjeh u Indiji kada je objavljena u rujnu 2016., TikTok je trajno zabranjen u Indiji u kolovozu 2020. zbog pitanja javne sigurnosti.
Indija je imala gotovo 200 milijuna korisnika i brzorastuća zajednica pretrpjela je ogroman udarac ovom odlukom. Prošlo je godinu dana od bojkota, a aplikacija, trenutno zanemarena i kritizirana, nekoć je bila izvor prihoda za neke kreatore sadržaja.
Značajka upravljanja vremenom u TikToku
TikTokova značajka Screen Time Management nudi svojim korisnicima fleksibilnost u odlučivanju o količini vremena koju će dnevno provoditi na TikToku. Korisnici sada mogu ograničiti svoje vrijeme pred ekranom na TikToku uz pomoć ove značajke.
Isprva je TikTok korisnicima nudio priliku da ograniče vrijeme ispred ekrana na dva sata dnevno. Trenutačno korisnici mogu odabrati nove točke vremenskog ograničenja od 40, 60, 90 ili 120 minuta i odabrati koliko vremena trebaju provesti na aplikaciji svaki dan. Ova značajka je šifrirana lozinkom i vrijedi 30 dana.
Ako korisnici prekorače ograničenje vremena korištenja, moraju unijeti svoju sigurnosnu lozinku kako bi nastavili koristiti TikTok. Ovu značajku možete pronaći u odjeljku Privatnost i postavke, u odjeljku Digitalno blagostanje.
Otprilike 34% svih korisnika objavljuje svaki dan na TikToku
U usporedbi s drugim aplikacijama društvenih medija, TikTok ima aktivnije angažirane korisnike. Otprilike 34% svih korisnika svaki dan prenese barem jedan video. Poput nekih drugih društvenih faza, svoju ćete publiku razviti dosljednim objavljivanjem. To je zbog TikTokovog algoritma – objave korisnika bez pratitelja također mogu postati viralne i dosegnuti milijune ljudi u jednom danu.
TikTok svojim klijentima pruža izvanredan prirodan doseg. TikTok analitika je nevjerojatno oštra i pokazuje ono što ljudi žele vidjeti.
Prosječan korisnik TikToka dnevno provede 50 minuta ili više
Normalan korisnik TikToka provede u prosjeku 50 minuta svaki dan na aplikaciji svaka 24 sata. Ovi korisnici ponovno posjećuju aplikaciju nekoliko puta dnevno kako bi podijelili sadržaj sa svojim prijateljima i objavili ga na drugim platformama društvenih medija.
Ovi se podaci mogu smatrati općenito značajnima za one koji nastoje imati koristi od prihoda od oglasa i dobar su uvid za korištenje pri promicanju planova za brendove koji su na TikToku. Taj je broj u rangu s Facebookom i Instagramom i pokazuje izvrsnu budućnost aplikacije.
Organizatori aplikacije uglavnom su usredotočeni na razvoj privlačne i zarazne aplikacije. TikTok je posebno zarazan, a nekoliko korisnika svaki dan provede nekoliko sati skrolajući po njemu.
TikTok se koristi u 154 zemlje
TikTok ima 138 milijuna korisnika samo u Sjedinjenim Američkim Državama, što je najviše po zemlji. Douyin, kineska verzija TikToka, jedna je od najpopularnijih aplikacija u Kini. Ima preko 700 milijuna aktivnih korisnika dnevno. TikTok pozornica posebno je aktivna u drugim azijskim zemljama poput Japana, Vijetnama, Malezije, Indonezije i Tajlanda.
TikTok u Sjedinjenim Državama više koriste žene nego muškarci
Uvidi TikToka pokazuju da su 60% njegovih dinamičnih korisnika žene, dok su ostatak muškarci. Nadalje, veće je korištenje kod žena između 20 do 29 godina nego onih između 13 i 19 godina.
Više od 1 milijarde ljudi koristi TikTok
Kao što je vidljivo iz TikTok uvida, više od 1 milijarde pojedinaca ukupno redovito koristi TikTok. To je puno više od Twittera, LinkedIna i Snapchata.
Davno su prošli dani kada je TikTok bio samo aplikacija za sinkronizaciju videa.
Danas TikTok ima preko 1 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta i više od 138 milijuna mjesečnih korisnika u SAD-u, a taj broj raste svakim danom.
Trendovi pjesama i plesa postali su viralni zahvaljujući TikToku
Mnogi plesni trendovi i pjesme pretvorili su se u web senzacije zahvaljujući aplikaciji TikTok. Zbog prilagodljivosti koju TikTok nagrađuje svojim korisnicima, brojni viralni online video trendovi učinkovito su se razvili od dolaska aplikacije širom svijeta.
Glazba koja se koristi u videozapisima za sinkronizaciju usana i plesnim trendovima na TikToku također je postala web senzacija u aplikacijama za dijeljenje glazbe, na primjer, Spotify zbog Tiktokove besplatne upotrebe audio sadržaja. Nadalje, zvuk s bilo kojeg medija također se može koristiti na TikToku poput TV razgovora i medija snimljenih uživo.
Najpraćeniji TikTok kreator u cijelom svijetu
Od studenog 2022. Khaby Lame je najpraćeniji kreator TikToka u cijelom svijetu s preko 152 milijuna pratitelja.
TikTok kreator s najvećom zaradom na svijetu
Od studenog 2022. Charlie D’Amelio je TikTok kreator koji najviše zarađuje u svijetu.