Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Nokia nije ispunila tromjesečne procjene dobiti

Nokia, finski telekomunikacijski div, objavio je tromjesečnu operativnu dobit koja je ispod tržišnih očekivanja.

Tvrtka je izvijestila o operativnoj dobiti od 479 milijuna eura u prvom kvartalu. To je pad u odnosu na 583 milijuna u istom razdoblju prošle godine. Brojka je također ispod predviđanja analitičara od 532,4 milijuna eura, prenosi CNBC.

Iz Nokije su rekli da je i njihova usporediva bruto marža pala za 300 baznih bodova na 37,7% s 40,7%. To je zbog regionalnog miksa i nižeg doprinosa Nokia Technologies. Djelomično povezanog s licencom iskorištenom u četvrtom tromjesečju 2022.

Nokia je povećala svoju neto prodaju za 10% na 5,86 milijardi eura. Što je bolje od 5,72 milijarde eura koliko procjenjuju analitičari.

Vidjeli smo promjenu u našoj regionalnoj kombinaciji. Imali smo usporavanje u Sjevernoj Americi, ali smo imali stvarno snažan rast u Indiji.

ekka Lundmark, izvršni direktor Nokije

Dionice Nokije oštro su pale na vijesti o Nokijinom izvješću o zaradi, i to preko 8%. Govoreći o negativnoj reakciji na cijenu dionice, Lundmark je rekao da odražava razočaranje u njihovu djelatnost licenciranja tehnologije i promjenjivu regionalnu kombinaciju prihoda.

Ta strana poslovanja imala je godišnju stopu prometa od 1 milijarde eura. Što je ispod Nokijinog cilja od 1,4 do 1,5 milijardi eura.

“Poslovi s mrežnom infrastrukturom i mobilnim mrežama idu dobro, tako da zapravo govorimo o poslu s licenciranjem tehnologije gdje smo blizu značajnog dogovora sa Samsungom u prvom kvartalu. U tijeku imamo parnice s kineskim proizvođačima pametnih telefona Oppo i Vivo. U Sjevernoj Americi došlo je do velikog smanjenja zaliha jer su prošle godine ulaganja bila stvarno visoka. Naši kupci su pravili zalihe nesigurni da ćemo ih moći isporučiti zbog manjka komponenti, a sada troše dio tih zaliha.”

Ipak, Nokijino poslovanje u Indiji zabilježilo je značajan rast zahvaljujući snažnoj prodaji svoje 5G opreme.

“Imali smo zaista snažan rast u Indiji”, rekao je Lundmark. “Indija je činila 15% naše prodaje u prvom tromjesečju, dok je prošle godine iznosila svega 5%.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno