Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

3 industrije koje će ChatGPT zauvijek promijeniti

Za mnoge rukovoditelje, debi ChatGPT-a od strane OpenAI-a viđen je kao sjajna nova inovativna prilika za napredovanje i osvajanje novih pozicija na tržištu. Ne možete kliknuti na članak, otvoriti e-mail ili poslušati podcast, a da ne čujete o umjetnoj inteligenciji i o tome kako ChatGPT redefinira poslovne operacije. Automatizacija i umjetna inteligencija postaju sastavni dio poslovnih funkcija. Upravljanje suvišnim administrativnim zadacima, poboljšanje poslovnih rezultata, pojednostavljenje komunikacije i produktivnosti itd. A sada, umjetna se inteligencija grana i u kreativi, kao što je pisanja, grafički dizajn i audio inženjerstvo, piše Inc.

Uz sve što umjetna inteligencija donosi na stol, predviđa se da će veličina Globalnog tržišta chatbota narasti na 10,5 milijardi dolara do 2026.. To bi bilo povećanje od 7,6 milijardi dolara u odnosu na 2020. Riječ je o golemom vrhunskom chatbotu. Stoga ne čudi da mnoge organizacije snažno ulažu u ChatGPT i naprednu generativnu A.I. tehnologiju.

Priče o tome kako ChatGPT i generativna umjetna inteligencija mijenjaju svijet prevladavaju. Ali te rasprave o širokoj slici vrijedne su onoliko koliko je vrijedna i njihova preciznija primjena. Što će reći, kako će sposobnosti umjetne inteligencije utječu na tržište na mikrorazini?

Da biste razumjeli puni opseg učinka ChatGPT-a, evo nekoliko slučajeva njegovog utjecaja na više industrija i poslova.

Pravna profesija

Ključ, za mnoge, kada je u pitanju umjetna inteligencija, jest to što može pomoći zaposlenicima da uštede vrijeme. U pravnoj struci, odvjetnici i drugi profesionalci mogu iskoristiti sposobnost ChatGPT-a da filtrira velike količine pravne dokumentacije i skupova podataka. S temeljitim razumijevanjem ovih podataka, umjetna inteligencija može biti strukturirana da odgovori na složena pitanja na temelju tih podataka. A ove metode iskorištavanja umjetne inteligencije samo su neki do kojih su došli odvjetnički uredi.

Nekoliko mjeseci nakon izlaska ChatGPT-a, odvjetničke tvrtke i pravne tehnološke tvrtke već su najavljivale nove načine korištenja alata generativne umjetne inteligencije. Međutim, unatoč svim prednostima, postoje značajni izazovi koje treba uzeti u obzir kada planirate ubaciti ChatGPT u pravno polje.

Etički izazovi, uključujući stvaranje lažnih ili pogrešnih pravnih dokumenata, često se pojavljuju kada se raspravlja o umjetnoj inteligenciji za pravni rad gdje A.I. zamjenjuje ljudski sud. Caldwell IP, pravna tvrtka za intelektualno vlasništvo usmjerena na tehnologiju koja služi inovatorima i ulagačima, dobila je pitanja o tome kako bi A.I. i ChatGPT mogli utjecati na vlasnike patenata. Keegan Caldwell, osnivač i izvršni partner, objašnjava da bi sadržaj generiran umjetnom inteligencijom ili sam model umjetne inteligencije mogli kršiti prava intelektualnog vlasništva drugih, čineći tako vašu tvrtku odgovornom za štetu.

“Mora se utvrditi u kojoj su mjeri korisnik i vlasnik modela učenja jezika i programeri umjetne inteligencije odgovorni za kršenje. Iako je trenutačno nejasno kako će se rješavati ova i druga pitanja kršenja autorskih prava, i pitanja kršenja patenata i autorskih prava nedvojbeno će se voditi u parnici, što nam daje jasnoću o zamkama kršenja pri korištenju ChatGPT-a.”

Marketing

U marketingu, ChatGPT bi mogao biti razoran baš kao i lansiranje iPhonea 2007. Osim generiranja teksta, ChatGPT može stvoriti kod za programere, analizirati podatke o potrošačima i podržati postojeće marketinške procese.

Obzirom da mogućnosti umjetne inteligencije za marketing rastu iz dana u dan, neki marketinški profesionalci strahuju da će ChatGPT smanjiti njihove odjele ili ih u potpunosti zamijeniti. Ali trebamo li dijeliti tu zabrinutost? A.I. je nevjerojatan alat koji može biti vrlo učinkovit u marketingu. Ipak, ljudska prosudba ključna je za razumijevanje kupaca i onoga što ih motivira. A to nije podložno promjenama. Modeli strojnog učenja još su u ranoj fazi i zahtijevaju značajan ljudski nadzor kako bi se osigurala razina sofisticiranosti i kontekstualnog znanja.

Ipak, sposobnost umjetne inteligencije da eliminira ponavljajuće i dugotrajne zadatke, smanji ljudske pogreške i ubrza napredak projekta neke su od njenih najvećih prednosti.

Poslovne komunikacije

Slično marketingu, ali u internom komunikacijskom prostoru, umjetna se inteligencija pokazuje kao velika prednost za poslovne komunikacije u različitim industrijama. A.I. platforme poslovnih komunikacija mogu potaknuti učinkovite komunikacijske prakse putem automatizacije zadataka i pružanjem korisnih uvida koji pomažu u donošenju odluka. A.I. može poboljšati izradu i isporuku poslovnih komunikacija na više načina.

A.I. može poboljšati iskustvo korisnika i zaposlenika čineći komunikaciju ciljanijom. Može automatizirati zadatke povezane s komunikacijom i može pružiti istraživanje u stvarnom vremenu i ključne uvide povezane s načinom na koji se komunikacije primaju. Ovi će uvidi utjecati na to kako bi komunikacije trebale biti razvijene i raspoređene na temelju osobnih preferencija pojedinca.

***

Ovo je samo nekoliko primjera inovacija koje se pojavljuju u različitim industrijama zahvaljujući napretku tehnologija umjetne inteligencije. I dok postoji rizik koji prati svaku promjenu na tržištu, mogućnosti koje pruža umjetna inteligencija predstavljat će konkurentsku prednost za bilo koji posao koji je mudro uključi. Umjetna inteligencija ne može (i ne bi trebala) zamijeniti ljudsku osjetljivost i pronicljivost. Ali može poboljšati našu učinkovitost, potaknuti kreativnost i učiniti da budemo više vođenim podacima.

Što ne biste trebali “reći” ChatGPT-u

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno