Poznata žuto obrubljena naslovnica mjesečnika National Geographic od sljedeće godine više neće biti u prodaji na kioscima.
Fokus tvrtke jeste okrenuti se digitalnom proizvodu i na kioscima ponuditi posebna izdanja. Pretplatnici će i dalje dobivati tiskani primjerak svaki mjesec.
Prodaja na kioscima čini mali postotak mjesečne naklade časopisa od nešto ispod 1,8 milijuna primjeraka.
Čak ni časopis koji je počeo izlaziti 1888. godine nije imun na financijske probleme koji utječu na medije, pieš AP News. Najpoznatiji po šarenim fotografijama iz cijelog svijeta, časopis je prije više od jednog stoljeća pokrenulo Društvo National Geographic, koje podržava znanost i istraživanje.
Vlasništvo National Geographica promijenilo se dva puta u prošlom desetljeću. Prvo je vlasnik bio 20th Century Fox, a 2019. kupio ih je Walt Disney Corp. Sada su pogođeni nizom otkaza.
Craig Welch nedavno je objavio na Twitteru da je upravo stigao novi broj časopisa, koji sadrži njegov 16. i posljednji prilog kao starijeg pisca za časopis. “NatGeo otpušta sve svoje zaposlene pisce”, napisao je.
Časopis je rekao da nemaju više nema nikoga s titulom “pisac”. Imaju ljude koji i pišu i uređuju. Umjesto toga, za pisanje priča angažirat će ljude koji nisu njihovi zaposlenici. Promjene su nastale kao rezultat reorganizacije još u travnju. Tvrtka nije htjela raspravljati o tome koliko je ljudi izgubilo posao.
National Geographic nastavit će izdavati mjesečni časopis koji je posvećen iznimnom pripovijedanju na više platformi s kulturnim utjecajem. Promjene u zaposleničkoj strukturi neće promijeniti našu sposobnost obavljanja ovog posla, već će nam dati veću fleksibilnost da ispričamo različite priče i s njima upoznamo svoju publiku na našim brojnim platformama. Svaka insinuacija da će nedavne promjene negativno utjecati na časopis ili kvalitetu našeg pripovijedanja jednostavno je netočna.
glasnogovornik Chris Albert