Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako izgleda europsko tržište videoigara

Video Games Europe (VGE), najveće trgovinsko udruženje za interaktivnu zabavu na europskom kontinentu. Objavili su opsežno istraživanje koje pruža uvid u puni opseg i utjecaj industrije videoigara širom Europe.

Ovo je već četvrto izvješće o ključnim činjenicama koje je objavila organizacija – nekadašnje Udruženje interaktivnog softvera Europe (ISFE). Temelji se na podacima iz Ipsos Mori, GSD, GameTrack i EGDF-VGE.

Njihovi podaci pokazuju kako su prihodi od videoigara porasli na 24,5 milijardi eura u 2022. godini. Broj prodanih primjeraka porastao je na 40,3 milijuna. Broj zaposlenih u europskoj industriji interaktivna zabave porastao je na 110.000 zaposlenih.

Europska industrija videoigara bilježi povećanje prihoda na godišnjem nivou od 5%. 42 posto prihoda generirale su igraće konzole. 42 posto mobilne igre, dok tržište PC videoigara čini samo 13 posto ukupnih prihoda.

Proučavajući demografiju, iz VGE objavili su kako je tijekom prošle godine 126,5 milijuna Europljana igralo videoigre. To znači da 53% ljudi u Europi u dobi od šest do 64 godine igra videoigre. Prosječna dob europskih igrača iznosi 32 godine, navodi PoslovniPuls.

Iz VGE također su objavili kako žene imaju udio od 46,7 posto u (59 milijuna ljudi) u ukupnom broju igrača na europskom kontinentu. Zanimljivo, prosječan broj sati koje europski igrači provode u svom omijenom hobiju tjedno iznosi 8,8 sati.

U usporedbi s tim, europski potrošači provode 14 sati tjedno na društvenim medijima i 24 sata tjedno gledajući televiziju.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno