Modni div LVMH pristao je kupiti proizvođača naočala Barton Perreira iz Los Angelesa za 80 milijuna dolara. Objavio je Wall Street Journal.
Tvrtke luksuzne robe okrenule su se naočalama, kozmetici i mirisima kao sredstvu za privlačenje nove skupine mlađih potrošača koji možda nemaju sredstava kupiti torbicu ili sat, ali bi mogli u budućnosti.
Poznata marka
Burton Perreira stekao je vjerne sljedbenike u SAD-u posljednjih godina, sa zvijezdama kao što su Sandra Bullock, Demi Lovato i Ryan Gosling. Marka, čiji se okviri proizvode u Japanu, ima trgovine u nekoliko američkih gradova, uključujući New York i Aspen.
Brend su 2007. osnovali Bill Burton i Patty Pereira, koji će ostati u tvrtki.
“Brend je dobro poznat i etabliran u SAD-u, ali vidimo veliku priliku da ga proširimo”, rekao je Alessandro Zanardo, koji vodi LVMH-ov odjel za naočale, Thelios.
Što je Thelios?
Thelios, koji je osnovao LVMH 2017., stvara i distribuira okvire za Dior, Fendi i Givenchy, između ostalih LVMH brendova. Udvostručio je prodaju u posljednje dvije godine, potaknut kupnjom licenci za više marki LVMH, kao i širenjem na nova tržišta.
Uz kupnju licenci za brendove LVMH, uključujući Celine, Stellu McCartney i Fendi, Thelios je također nastojao proširiti se akvizicijama. U rujnu je objavila da će kupiti francuski vrhunski brend sunčanih naočala Vuarnet za neobjavljenu sumu.
Očekuje se da će tržište naočala dosegnuti vrijednost od 246,47 milijardi dolara do 2030. godine, u odnosu na 161,61 milijardu dolara 2023. godine, prema istraživačkoj tvrtki Fortune Business Insights.
Izvor: bonitet