Netflix je nadmašio očekivanja u pogledu zarade, izvještavajući da su profit i rang pretplatnika porasli. Stoga se ulaganje na bogatu ponudu sadržaja isplatilo usred suzbijanja dijeljenja lozinki.
Vodeći televizijski servis za streaming saopćio je da je u nedavno završenom kvartalu dobio 9,3 milijuna pretplatnika. Ovime je ukupan broj porastao na 269,6 milijuna.
Netflix je prijavio profit od 2,3 milijarde dolara uz prihod od skoro 9,4 milijarde dolara u navedenom kvartalu. Usporedbe radi sa neto profitom od 1,3 milijarde dolara na 8,2 milijarde dolara prihoda u istom periodu godinu dana ranije.
“Netflix nastavlja da napada svoju konkurenciju”, rekao je viši analitičar Emarketera Ross Benes.
“Ovo signalizira da je dijeljenje lozinke još češće nego što se ranije mislilo, jer Netflix neprestano pretvara gledatelje freeloader-a u plaćene korisnike”, dodao je on, prenosi BHRT.