Ponedjeljak, 25 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Inovacija u automobilskoj industriji: Škoda predstavlja najsuvremeniji simulacijski centar

Škoda je svečano otvorila novi Emisijski centar i potpuno novi Simulacijski centar u Mladoj Boleslavi. Nakon ulaganja od gotovo 22 milijuna eura, ovi objekti će ojačati razvojne sposobnosti proizvođača automobila unutar odjela za tehnički razvoj. Uz pomoć najsuvremenijih tehnologija, centar će omogućiti preciznu simulaciju različitih klimatskih uvjeta. Kao i provođenje sveobuhvatnih testova koji simuliraju operacije u stvarnom svijetu. Novi simulacijski centar uključuje laboratorij koji je jedinstven u Češkoj Republici i Volkswagen grupi. Te se smatra jednim od najmodernijih objekata te vrste u Europi.

Johannes Neft, član uprave Škoda Auto za tehnički razvoj, istaknuo je kako otvaranje novog simulacijskog centra predstavlja značajan korak naprijed u razvoju automobila. Te dodatno potvrđuje vodeću poziciju tvrtke Škoda u evoluciji i testiranju sustava upravljanja pogonom i toplinom. On naglašava da će važnost novog simulacijskog centra i centra za emisije nastaviti rasti. Kako u osiguravanju kvalitete proizvodnih vozila, tako i u stvaranju visoko učinkovitih pogonskih sklopova i sustava za budućnost.

Važno je istaknuti da je Škoda u siječnju 2021. godine otvorila novi centar za proizvodnju testnih vozila i prototipova u Mladoj Boleslavi. Unatoč tome što digitalne simulacije i modeli dobivaju na važnosti u fazi testiranja, tvrtka naglašava važnost klasičnih testova kako bi se nadzirale ne samo pojedine komponente, već i vozilo u cjelini. To je posebno važno s obzirom na sve složeniju i snažniju elektroničku arhitekturu modernih vozila. Stoga je fokus na funkcionalnim testovima elektrike, elektronike i sustava pomoći, kao i na komunikaciji između računala u automobilu.

Izvanredna integracija najnaprednijih tehnoloških rješenja

Novi simulacijski centar omogućuje detaljno ispitivanje performansi vozila pod različitim ekstremnim uvjetima. Kao i provjeru valjanosti virtualnih modela u različitim situacijama vožnje. Sposoban je simulirati širok raspon klimatskih uvjeta. Uključujući visoke i niske temperature, vlažnost zraka te izloženost sunčevoj svjetlosti. Opremljen je modernim dinamometrom za vozila snage do 300 kW, koji omogućuje simulaciju otpora pri visokim brzinama, piše tportal.

Također, posjeduje sofisticirane zračne kanale za simulaciju protoka zraka, sustav za analizu emisija te stanicu za brzo punjenje električnih vozila snage do 400 kW. Kombinacija ovih tehnologija omogućuje izvođenje kompleksnih testova koji vjerno reproduciraju uvjete iz stvarnog svijeta, osiguravajući visoku preciznost u rezultatima. Centar godišnje provodi do 850 testova, što značajno proširuje mogućnosti u razvoju novih tehničkih rješenja.

Također, izgradnja obuhvaća proširenje Emisijskog centra kao odgovor na aktualne i buduće zakonske propise poput emisijskog standarda EU7. Novo proširenje uključuje nove mjerne kabine koje će primarno koristiti Odjel za kvalitetu kako bi se osiguralo da sva vozila u pretproizvodnoj i proizvodnoj fazi budu u skladu s ovim zahtjevima.

Dodatno potvrđuje tehničku stručnost unutar Volkswagen Grupe

Zahtjevna ispitivanja u Simulacijskom centru, koji je počeo s izgradnjom 2021. uz investiciju od gotovo 22 milijuna eura, provode se prema trenutnim i budućim zakonskim standardima Europske unije, Kine, Indije, Brazila i drugih regija. Otvorenje ovog pogona predstavlja još jedan značajan korak za Škodu u preuzimanju odgovornosti za razvoj Volkswagenove platforme MQB27. Kao i praćenje ukupnog razvoja serije EA211 benzinskih motora i pripadajućih sustava poput usisnih zračnih kanala, ispušnih sustava, hlađenja i toplinskog upravljanja. Također, češki proizvođač automobila angažiran je na svim povezanim ručnim mjenjačima i primjeni automatskog mjenjača DQ200.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno