Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Crypto.com postao službeni partner UEFA Lige prvaka

Povezivanje sa ljubiteljima sporta dovelo je do najmanje 100 milijuna novih korisnika na Crypto.com, prema CMO-u kompanije.

Crypto.com je postao prva platforma za kriptovalute koja je osigurala ekskluzivno partnerstvo s UEFA Ligom prvaka. Višegodišnje partnerstvo, kojim će centralizirana kripto burza postati zvanični globalni sponzor UEFA Lige prvaka, objavljeno je 14. kolovoza.

Partnerstvo s jednom od najpopularnijih sportskih liga na svijetu je značajan korak za razmjenu kriptovaluta, rekao je Steven Kalifovic, glavni tržišni direktor Crypto.com.

Uspješno smo izgradili Crypto.com brend i zajednicu stvarajući inovativne i revolucionarne trenutke i događaje na način koji drugi nisu bili u mogućnosti replicirati. Povezivanje našeg brenda sa angažovanim ljubiteljima sporta širom svijeta efektivno je povećalo našu korisničku bazu na preko 100 miliona u potrazi za našom misijom kriptovalute u svakom novčaniku.

Steven Kalifovic, glavni tržišni direktor Crypto.com

Veliki sportski događaji mogu donijeti svijest o kriptovalutama milionima novih mainstream korisnika, što bi moglo uvesti novootkriveni kapital na kripto tržište. Uključivanje novih mainstream korisnika može značajno povećati buduću procjenu kriptovaluta.

Crypto.com želi na nova tržišta

Praćenje krivulje usvajanja novih tehnologija poput Bitcoina može ponuditi investitorima uvid u njegovu potencijalnu procjenu. Cijena bitcoina mogla bi dostići “krajnju cijenu” od 700.000 dolara, ako kriva usvajanja pređe prag od 16%, prema popularnom Bitcoin analitičaru Willy Woou, koji je napisao u objavi od 1. kolovoza:

“16% je rana većina, 50% je kasna većina. Upravljanje bogatstvom je negdje u ovom sektoru. Dakle, shvatite kada usvajanje BTC-a uđe u 16%-50% svjetske prihvaćenosti na osnovu žute linije.”

Bitcoinu je trebalo više od 15 godina da ga usvoji 4,7% svjetske populacije od 1. kolovoza. Ipak, stopa usvajanja bitcoina mogla bi se ubrzati ako bude slijedila put usvajanja interneta, koji je doživio značajan porast nakon prvih 15. godine.

Novo partnerstvo kripto platforme je još jedan znak njene posvećenosti „agresivnom rastu“ na svom drugom najvećem tržištu, Evropi. Veliki broj navijača UEFA-e značajno će doprinijeti ukupnom usvajanju kriptovaluta, kaže Kalifovic, koji je za rekao:

“UEFA je i najveća sportska liga na svijetu, koja dostiže 3 milijarde navijača širom svijeta. Ne sumnjam da će dodavanje UEFA-e u naš portfolio partnera već svjetske klase ubrzati usvajanje kriptovaluta putem Crypto.com.”

Crypto.com je trenutno 13. najveća burza na svijetu, sa dnevnim obimom trgovine od preko 2,7 milijardi dolara, prenosi Uefa. U poređenju sa Binanceovim 11,4 milijarde dolara, koja je najveća svetska kripto berza, prema podacima CoinMarketCap-a.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno