Polo će i dalje biti dostupan na europskom tržištu, no više se neće proizvoditi na ovom kontinentu.
Volkswagen je ambiciozno ušao na tržište električnih automobila, najavljujući investicije od desetaka milijardi dolara za elektrifikaciju. Njihova ambicija da svrgnu Teslu pokazala se teškom.
Model ID.3, koji je trebao biti treći najvažniji VW-ov automobil, nije privukao značajan interes kupaca. U međuvremenu, nova imena s dalekog istoka, poput BYD-a, MG-a i Nia, donose disruptivne promjene. Kineski proizvođači ne samo da nude niže cijene, već i naprednu tehnologiju koja izaziva tradicionalne automobile.
Dosadašnje tržišne analize pokazuju da europski kupci preferiraju jeftinije električne automobile umjesto skupih i velikih modela. Proizvođači automobila prisiljeni su prilagoditi se tim potrebama. Stoga su započeli razvoj povoljnijih električnih vozila kako bi privukli kupce.
Volkswagen je odlučio prekinuti proizvodnju legendarnog modela Polo u Europi. Ovaj mali automobil proizvodio se u Pamploni od 1984. godine. Umjesto Pola, VW planira proizvoditi dva manja i jeftinija električna modela. Proizvodnja novih vozila trebala bi započeti 2026. godine.
Oba nova modela bit će temeljena na MEB platformi. Prošle godine VW je predstavio koncept ID.2all. Taj automobil pripada klasi ispod ID.3 i trebao bi koštati manje od 25 tisuća eura. Pored vanjskog izgleda, prikazan je i interijer. Iz VW-a ističu da novi dizajn vanjštine i unutrašnjosti pokazuje budući smjer brenda, prenosi Zimo Dnevnik.
Osim klasičnog ID.2all, VW planira i veću SUV verziju, koja će biti predstavljena kasnije. Prema dizajneru Andreasu Mindtu, proizvodna verzija izgleda znatno bolje od koncepta. Ovaj model također prikazuje novi dizajnerski jezik Volkswagena.
Kako će izgledati novi automobil i dizajnerski jezik, saznat ćemo krajem 2025. ili početkom 2026. godine. Tada VW planira predstaviti svoj najjeftiniji električni model. Ubrzo nakon toga bit će predstavljena i SUV varijanta, koja će biti nešto skuplja.