Trenutačno najveća gradilišta na koridoru Vc nalaze se u Zeničko-dobojskoj županiji, na relaciji između Zenice i Žepča.
Trenutno se grade četiri dionice čijom će izgradnjom građani Bosne i Hercegovine dobiti novih 20 funkcionalnih kilometara ceste. Ukupna investicijska vrijednosti iznosi 419,1 milijun eura s PDV-om. Doduše, podaci o vrijednosti dionica su od prošle godine. Konačna vrijednost znat će se tek kad svi radovi budu okončani jer je vrijednost dionica mijenjana tijekom izgradnje.
Vranduk, Vranduk – Ponirak i Ponirak – Vraca četiri su dionice čija je izgradnja u tijeku. Nakon što budu završene, dionica do Žepča bit će skraćena za 15-ak kilometara. Kraj radova, prema najavama, očekuje se krajem iduće godine. Izgradnja ovih dionica je kompleksna i zahtjevna zato što dana trasa ne ide ravnicom, već brdskim predjelima te će se velikim dijelom sastojati od objekata kao što su tuneli, mostovi i vijadukti s malim udjelom trase autoceste. Od planiranih 337, do sada je izgrađeno oko 140 km autoceste, a gradi se gotovo dva desetljeća. Do 2030., tvrde, sve bi moglo biti završeno, piše Večernji List. Koridor Vc dio je paneuropskog koridora koji spaja Budimpeštu s Jadranskim morem u Pločama. Kroz BiH prolazi gotovo pola trase.