Mark Zuckerberg može biti zadovoljan zbog rasta Instagrama. Prema najnovijim projekcijama istraživačke tvrtke Emarketer, Instagram će iduće godine generirati više od polovice prihoda od oglašavanja za Meta Platforms. To je rezultat sve veće popularnosti Instagram Reelsa, koji konkurira TikToku i YouTube Shortsima.
Korist od kratkih videozapisa ne može se zanemariti, jer korisnici smatraju taj format posebno zanimljivim. To zauzvrat potiče oglašivače da se okreću Reelsima, jer se broj oglasa na platformi povećava. Meta planira povećati prihod od oglasa, što se uklapa u strategiju za proširenje video sadržaja.
Uz to, postoji mogućnost da bi zabrana TikToka u SAD-u mogla otvoriti vrata za veći rast Instagrama. Reels i YouTube Shorts postali bi privlačne alternative za oglašivače, čime bi Instagram mogao dodatno povećati svoj tržišni udio. Ako zabrana stvarno stupi na snagu 2025. godine, Instagram bi mogao preuzeti više od 20% budžeta za oglase koji bi inače otišli na TikTok u SAD-u.
Jasmine Enberg, glavna analitičarka u Emarketeru, naglašava kako je Instagram sada usmjeren na video sadržaj. Prema njenim riječima, korisnici provode gotovo dvije trećine svog vremena na Instagramu upravo gledajući videozapise, piše Poslovni Puls.
Tijekom 2024. godine, Instagramovi prihodi od oglasa najvećim su dijelom dolazili iz njegovih Feed i Stories značajki. Zajedno su ove opcije doprinijele s udjelom od 53,7% ukupnih prihoda od oglasa, odnosno 24,6% ukupnog prihoda platforme.