Nedjelja, 26 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Ako imate neke od ovih automobila, nikako ih nemojte prodavati

Riječ je o automobilima koji su postali pravi biseri na tržištu rabljenih automobila, privlačeći pozornost kolekcionara i ljubitelja starijih modela.

Stručnjaci iz registra povijesti automobila “Auto vertikala” analizirali su tržište automobila i sastavili listu od deset automobila koji se ne bi smjeli prodavati jer će im vrijednost samo rasti, javlja N1.

Alfa Romeo GTV (1993. – 2004.)

Stručnjaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su oduvijek voljeli odvažna i neobična dizajnerska rješenja, još jednom su potvrdili taj pristup s Alfa Romeo GTV. Kao i većina kupea tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom s četiri ili šest cilindara. Iako je četverocilindrični model bio poznat po svojoj agilnosti, najvrjednija verzija GTV-a bila je opremljena sjajnim šestocilindričnim “Buso” motorom. Motor koji je postao adut Alfa Romea glavni je razlog značajnog poskupljenja ovog automobila. Iako vrijednost ne raste tako brzo kao kod njemačkih pandana, dobro očuvani primjerci danas se prodaju za više od 30.000 eura.

Audi V8 (1988. – 1993.)

Danas je Audi A8 nadaleko poznat kao tehnički i inženjerski vrhunac ove marke. Međutim, čak i prije nego što se pojavila limuzina Audi A8, Audi V8 je privremeno bio najprepoznatljiviji proizvod tvrtke. Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, što ju je izdvajalo od ostalih automobila tog vremena. Neki od snažnijih modela imali su i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Audi V8 možda nije toliko impresionirao kao BMW serije 7 ili prestižna Mercedes-Benz S-klasa, ali je imao svoje posebne kvalitete. Audi V8 postavio je temelje današnje tvrtke, vrhunskog proizvođača automobila koji se izravno natječe s Be-Em-Veom i Mercedesom. Audi V8 puno je rjeđi od svojih konkurenata pa ne čudi da je vrijednost ovog luksuznog automobila počela rasti.

BMW 540i (1992. – 1996.)

Desetljećima je serija 5 predvodnik u klasi luksuznih limuzina. Ipak, generacija E34 uspjela je zauzeti međupoziciju između starijih i skupljih E28 i E39, koja još uvijek doživljava svoj vrhunac. Varijanta s osam cilindara bila je dostupna tek nekoliko godina. Kao rezultat toga, značajno je rjeđi u Europi i Sjedinjenim Državama u usporedbi s BMW-om M5. Osim toga, snaga V8 modela bila je vrlo slična onoj BMW-a M5. Najbolji aspekt ovog modela je njegova pristupačna cijena; dok je vrijednost M5 znatno porasla, 540i je puno jeftiniji, ali taj trend neće potrajati.

Jaguar X K (1996. – 2006.)

Jaguar XK8, koji je debitirao devedesetih, proizvodio se kao kupe ili kabriolet. Nudio je različite razine snage motora i udobnosti kako bi odgovarao različitim vlasnicima X K. Jaguar X K 8 bio je jedan od prvih modernih Jaguara koji je postavio visoke standarde u pogledu kvalitete, tehnologije i drugih vrijednosti. Za dobro očuvan primjerak treba izdvojiti između 15.000 i 20.000 eura. Jaguar X K-R, koji je vrlo tražen među ljubiteljima automobila, košta još više.

Land Rover Defender (serija I, serija II)

Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV vozila razvijene kao višenamjenska i praktična vozila za poljoprivrednike. Njegov jednostavan dizajn i sposobnost svladavanja svih prepreka omogućili su Land Rover Defenderu da postane izuzetno sposoban terenski SUV. Danas bi vrijednost serija I i II mogla mnoge iznenaditi. Primjerice, SUV-ovi koji su preživjeli sve, i dobre i loše dane, koštaju oko 15.000 eura, dok oni restaurirani ili u izvrsnom stanju vrijede više od 30.000 eura.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.)

Tijekom svoje relativno duge proizvodnje, Mercedes-Benz je izdao više od dva milijuna automobila W124. Neki su završili na otpadu, ali drugi još daju znakove života. Pažljivo održavani modeli vrijede pravo bogatstvo. Naravno, najvrjedniji modeli W124 označeni su kao 500E ili E500 (ovisno o godini proizvodnje). Međutim, modeli E300, E320 i E420 također imaju potencijal postati isplativi za kolekcionare.

Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.)

Volvova Ahilova peta uvijek je bio Saab. U ovom modelu sigurnost putnika je prioritet, ali istovremeno pruža šarm i snagu zahvaljujući impresivnim turbopunjačima. Saab 9000 CS Aero je više od obične limuzine srednje veličine. Predstavljen je na kraju proizvodnog ciklusa i smatra se vrhuncem serije Saab 9000 u posljednjoj godini. To je također bila točka koja je, u ovom slučaju, označila kraj poglavlja. Saab 9000 CS Aero je, kao što možete zamisliti, prilično rijedak automobil ovih dana. Iako Saab nije objavio točan broj proizvedenih modela, ovaj model može biti dobra investicija.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota je oduvijek željela da automobili i njihovi vlasnici govore sami za sebe, a do danas se svi slažu da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svijetu. Iako dijele isto ime, ova dva modela imaju više tehničkih i tehnoloških razlika nego ikakvih

o mislio bi. J80 je uspio spojiti jednostavnost i svakodnevnu praktičnost, dok je J100 bio znatno luksuzniji i dizajniran za duža putovanja, ali je imao isti off-road talent. Velik broj atraktivnih značajki omogućuje vlasnicima J80 i J100 SUV vozila da uživaju u iznimnoj vrijednosti. Čak i primjerci koji su vidjeli najteže i najteže krajeve svijeta mogu doseći i do 40.000 eura.

WV Corado VR6 (1991. – 1995.)

Volkswagen je u posljednjih nekoliko desetljeća ponudio mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vrijednih automobila. Volkswagen Corado VR6 mogao bi biti iznimka. Neobičan dizajn, izvanredan motor i dobro odmjeren ovjes sigurno će vas natjerati da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupovalo ovaj automobil početkom devedesetih. Volkswagen Corrado tada nije bio popularan kao Opel Kalibra, ali danas je to prednost. Vrijednost inačice sa šest-cilindričnim motorom značajno je porasla u posljednjih nekoliko godina, a očekuje se da će se taj trend nastaviti.

Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.)

U 1980-ima, Volvo 740 Turbo bio je dokaz da dosadan automobil koji bi roditelji vozili može biti brz kao Porsche 924. Volvo 740 Turbo fleksibilnost i sposobnost kombiniranja praktičnosti s iznimnim performansama čine ga izvanrednim primjerom automobila koji će rastu u vrijednosti. Predviđa se da će se ovaj trend nastaviti, osobito u nadolazećim godinama.

Riječ je o automobilima koji su postali pravi biseri na tržištu rabljenih automobila, privlačeći pažnju kolekcionara i ljubitelja starijih modela. Njihova vrijednost nije samo u njihovoj starosti, već i u njihovoj rijetkosti, značajkama i dizajnu koji ih izdvajaju od ostalih vozila njihovog vremena. Kupnja ovih automobila može biti pametna investicija za one koji razumiju njihovu vrijednost i potencijal za buduću zahvalnost.

Izvor: depo.ba

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno