Kineski proizvođač električnih vozila BYD očekuje da će izvoz činiti 20 posto ukupne prodaje u 2025. godini. Tvrtka planira snažniji prodor na strana tržišta zahvaljujući lansiranju novih modela i vlastitoj floti brodova za prijevoz vozila.
Izvoz i planirana prodaja za 2025.
Prema riječima Li Junfeija, glavnog direktora za odnose s javnošću i brendove, BYD cilja na 800.000 do milijun isporuka izvan Kine. U usporedbi s tim, ukupna prodaja trebala bi dosegnuti 4,6 milijuna vozila.
Tvrtka je ranije smanjila prodajni cilj za 2025. na 16 posto rasta, što pokazuje kraj ere rekordne ekspanzije. Tvrtka se trenutno suočava s najsporijim godišnjim rastom u posljednjih pet godina.
Jačanje uloge izvoza
Međunarodne pošiljke postat će ključne za BYD izvoz. Tvrtka koristi vlastite brodove kako bi ubrzala isporuke na strana tržišta i smanjila troškove.
U 2024. godini, izvoz činio je manje od 10 posto ukupnih isporuka od 4,26 milijuna vozila, piše Biznis. To jasno pokazuje koliko će međunarodna tržišta biti važna u sljedećem razdoblju.
Izvoz kao prioritet
Planovi za 2025. pokazuju da BYD izvoz postaje ključan dio globalne strategije tvrtke. S naglaskom na nova tržišta i vlastitu logistiku, BYD želi osigurati stabilan rast unatoč usporavanju domaće prodaje.


