Nedjelja, 12 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Još lakše pretraživanje sadržaja na Netflixu

Koliko vjerujete Netflixovoj opciji match, odnosno podudaranje? Riječ je o broju iskazanom u postocima koji pokazuje kolika je vjerojatnost da će vam se neki film, serija ili dokumentarac svidjeti. No za dio korisnika ta je brojka ponekad prilično zbunjujuća jer se neki prijedlozi koji imaju veliki postotak, odnosno velika je vjerojatnost da bi se korisnicima mogli svidjeti, na kraju pokažu kao potpuni promašaj.

Prema posljednjim medijskim izvještajima, iz Netflixa čak razmišljaju o gašenju te opcije. Odnosno ta se brojka u budućnosti možda više neće prikazivati korisnicima. Umjesto matcha, Netflix namjerava naglasak staviti na jednu drugu opciju. Za nju se nadaju kako će omogućiti bolje prijedloge za gledatelje. Nadaju se kako će zahvaljujući njoj povećati gledanost sadržaja na svojoj platformi. Riječ je o oznakama (tagovi) koje se prikazuju uz sadržaj na ovom streaming servisu. Uz svaki film, seriju i dokumentarac nalazi se nekoliko ovakvih oznaka koje su napravljene kako bi ukratko opisale o kakvoj je vrsti sadržaja riječ. Na Netflixu postoji čak više od 3 tisuće takvih oznaka poput “uzbudljivo”, “realistično”, “SF drama”, “akcija”, “fascinantno”, “medijski cirkus”, “stvarni zločin” itd.

Najpopularnije oznake na Netflixu su “romantično”, “uzbudljivo” i “napeto”, dok se najmanje koristi – “okupacija: poljoprivrednik”.

Oznake kao ključ uspjeha

Prema izvještaju The Independenta, upravo su oznake ključ njihova uspjeha u odnosu na konkurentske streaming platforme. Zato što pomažu u privlačenju gledatelja i njihovoj angažiranosti s platformom. Kako vjerojatno znate i iz vlastitog iskustva, pretraživanje novog sadržaja može biti prilično naporno. Te korisnici često, ako ne pronađu ništa zanimljivo, brzo napuste platformu. Jedan direktor Netflixa rekao je kako je prosječno vrijeme nakon kojeg korisnici odustaju od gledanja – 53 sekunde. Dakle, ako u to vrijeme ne pronađu nikakav zanimljiv sadržaj na Netflixu, vjerojatno neće gledati ništa, prenosi Zimo.

Upravo zbog toga je od velike važnosti pogoditi prave oznake za korisnika. A jednako je tako važna i slika uz sadržaj, kao i njegov opis. Sve su to male stvari koje, prema ekipi iz Netflixa, čine veliku razliku prilikom donošenja odluke hoće li korisnici pogledati ili neće određeni film ili seriju. U budućnosti će se Netflix, dakle, sve više oslanjati na takve oznake. A pitanje je hoće li i dalje prikazivati postotak podudaranja za svoj sadržaj ili će s vremenom od njega odustati.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno