Petak, 3 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako u poslu izgraditi osobni brand

Kada ste zaposlenik, često mislite da se od vas očekuje da radite samo ono što vam se kaže i ne gledate uvijek na svoje znanje kao na nešto vrijedno. Način razmišljanja zaposlenika ne izaziva rukovodeći kadar ili druge članove tima da poboljšaju ili stvore novi, inovativni način izvođenja postojećeg procesa.

S druge strane, kad imate način razmišljanja fokusiran na brandiranje, svoju stručnost i znanje smatrate proizvodom ili uslugom. Brandovi nude jedinstvene proizvode ili iskustva koja ne možete dobiti nigdje drugdje. Isto je i u profesionalnom svijetu: morate se prihvatiti posla i članovima svog tima ili klijentima pružiti stručnost i jedinstvena iskustva koja nitko drugi ne nudi. Ovo osobno brandiranje može se vidjeti u načinu na koji obavljate svoj zadatak, kako se oblačite ili kako se ponašate na sastancima. Ljudi s načinom razmišljanja fokusiranom na brandiranje svakodnevno predstavljaju najbolje od sebe i neprestano rade na unapređenju svog znanja, piše Entrepreneur.

Ako želite podići razinu svog načina razmišljanja od zaposlenika do branda, morate promijeniti način na koji razmišljate o onome što nudite. Prestanite podcjenjivati ​​svoje obrazovanje, iskustvo i stručnost — oni su vaši glavni podizači. Vi ste brand i morate naučiti kako se podizati identificirajući svoj brand.

Identificiranje vlastitog branda

Da biste to učinili, fokusirajte se na ove tri stvari:

  • Obrazovanje. Diploma srednje škole, fakultetska diploma ili stručna potvrda
  • Iskustvo. Volontiranje, stažiranje ili radno iskustvo
  • Stručnost. Fokusirana područja znanja, metodologije, alati i tehnologije

Dopustite svojim ‘podizačima’ da izgrade temelje vašeg osobnog branda. Ovo će vam pomoći da vas primijete agenti za kadrove koji žele zaposliti nove zaposlenike.

Zatim možete upotrijebiti ova tri načina da povećate svoje identifikatore:

  • Obrazovanje. Uvijek uključite svoje stečene diplome, fakultetske diplome i stručne certifikate u svoj životopis, LinkedIn profil i profile na oglasnim pločama za poslove.
  • Iskustvo. U svom životopisu navedite i opišite svoje volontersko i radno iskustvo unatrag 15 godina.
  • Stručnost. Budite deskriptivni i recite kako ste mogli primijeniti svoje obrazovanje sa svojim iskustvom na dnevnoj bazi dok ste dovršavali složene projekte.

Sljedeći korak je zaboraviti način razmišljanja zaposlenika koji imate. Pisanje e-maila ili odgovaranje na pitanje na sastanku ključna je prilika za ljude da prepoznaju vašu stručnost i osobnost. Kad se svaki dan izdižete iznad prosječnosti, ljudi će postati obožavatelji vaše radne etike i početi voljeti i vas kao osobu. Zaposlenici nalaze način da rade samo ono što se od njih traži, ali osobni brandovi nalaze način da se plasiraju na tržište kroz svoje jedinstvene ponude i iskustva.

Gradnja osobnog branda
Gradnja osobnog branda ilustracija

Prestanite razmišljati kao zaposlenik

Evo četiri načina da se počnete oslobađati svog načina razmišljanja kao zaposlenik:

  • Prestanite podcjenjivati ​​zadatke koje obavljate svaki dan.
  • Cijenite svoje odnose s internim suradnicima, vanjskim suradnicima i klijentima s kojima se redovito sastajete.
  • Počnite pronalaziti nove načine govora na sastancima putem prezentacija, briefinga i konferencijskih poziva.
  • Dajte sve od sebe da sudjelujete na sastancima zaposlenika i zabavama na radnom mjestu.

Kad se oslobodite načina razmišljanja zaposlenika, počet ćete usvajati način razmišljanja o brandiranju. Osobni brand mora odgovarati vašim ciljevima, željama i snovima o karijeri.

Način razmišljanja usmjeren na brandiranje

Evo tri načina za prihvaćanje načina razmišljanja fokusiranog na brandiranje:

  • Veliko ili malo, sve što radite na poslu je prednost; uvijek isporučujte kvalitetne proizvode, korisničku uslugu i informacije.
  • Pokažite izvrsne komunikacijske vještine na sastancima, na konferencijskim pozivima, u telefonskim pozivima i u e-mailu sa svima s kojima dođete u kontakt.
  • Zapišite svoja tjedna postignuća i pratite metriku svoje izvedbe.

Dodajete vrijednost svemu što radite i svima s kojima dolazite u kontakt, čak i ako se ne čini uvijek tako. Najbolji način da predstavite svoju osobni brand je da uvijek težite ići više.

Budite autentični

Neće se svakoj kompaniji svidjeti vaš autentični ja, stoga je važno procijeniti radno okruženje i vidjeti koliko ono može podnijeti da jednostavno budete to što jeste. To ne znači da ne biste trebali imati filter za ono što govorite ili da možete nositi pidžamu na posao. To znači da na posao možete unijeti svoju autentičnost sudjelujući u aktivnostima osobnog obogaćivanja koje pomažu u izgradnji vašeg branda i koristiti ta iskustva kao dodirne točke u svom svakodnevnom radu, bilo na sastancima ili u osobnim razgovorima s kolegama. U tu svrhu, evo deset načina da nadogradite svoje obrazovanje, iskustvo i stručnost za svoj osobni brand:

  • Radite na izazovnim projektima vezanim uz posao.
  • Upišite se na obuku vezanu uz vaš posao ili ciljeve u karijeri.
  • Zavrijedite više profesionalnih certifikata.
  • Pročitajte mjesečno jednu knjigu vezanu za industriju.
  • Pročitajte dnevno jedan blog ili članak vezan za karijeru.
  • Na YouTubeu tjedno pogledajte jedan ili dva kratka videa povezana s industrijom.
  • Slušajte podcaste vezane za industriju.
  • Volontirajte za rad na projektima unakrsne suradnje.
  • Tijekom cijele godine pohađajte besplatne stručne konferencije, virtualne webinare i radionice.
  • Povežite se sa stručnjacima unutar svoje organizacije i iskoristite njihovu pamet za nova znanja.

Ako želite jak osobni brand, morate ići dalje od osnova stjecanja diplome, novog posla ili certifikata i pomoći svome brandu da raste izvan granica vašeg trenutnog prostora. Najbolji korporativni brandovi nastavljaju unaprijeđivati ​​svoje proizvode i usluge nudeći nove proizvode, reklamirajući te proizvode na nove načine i surađujući s medijskim kućama i kompanijama kako bi ojačali svoje brandove. Morate učiniti istu stvar ako želite povećati svoju vrijednost i poraziti svoju konkurenciju.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno