Ponedjeljak, 22 srpnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Moderna verzija MySpacea? Noplace oduševio generaciju Z

Nova aplikacija noplace, spoj Twittera i MySpacea za generaciju Z, postala broj 1 u App Store-u. Lansirana je prošli tjedan.

Noplace je dizajniran za mlađu publiku koja želi autentično izražavanje, kao i za one koji žele povezivanje s prijateljima ili zajedničkim interesima. Ova moderna verzija MySpacea nudi šarene i prilagodljive profile, omogućujući korisnicima da dijele sve s prijateljima – od statusa veze do onoga što slušaju, gledaju, čitaju ili rade.

Pokazujući svoj potencijal na izazovnom tržištu generacije Z, noplace je postao viralan prije službenog lansiranja zahvaljujući tituli ‘najdruštvenije društvene mreže’ i mogućnosti prilagodbe boja profila. Iako generacija Z nije odrasla uz MySpace i njegove kaotične prilagodbe, još uvijek osjećaju nostalgiju za iskustvom društvenog umrežavanja koje nikada nisu doživjeli, piše TechCrunch.

Ideja tvoraca Noplace-a je stvoriti platformu gdje ljudi mogu pratiti svoje prijatelje i otkrivati nove pratitelje ili prijatelje s kojima dijele zajedničke interese.

Korisnički profili mogu sadržavati oznake, nazvane ‘zvjezdice’, koje označavaju njihove interese i omiljene teme. Na primjer, korisnici mogu dodati svoj astrološki znak, Myers-Briggs tip osobnosti, hobije ili fandome, čineći ih vidljivima drugima. Aplikacija također ima odjeljak ’10 najboljih prijatelja’, sličan top 8 listi na MySpaceu.

Noplace više nalikuje globalnom grupnom chatu ili konkurentu Twitteru nego alternativi Facebooku. Fokusira na tekstualna ažuriranja i trenutno ne podržava fotografije ili videozapise.

Korisnici na noplaceu trebaju dijeliti ono što trenutno rade, a ne što su već radili. Na primjer, ako ste u novom gradu, gledate nastup ili slušate novi bend, to bi mogla biti vaša ažuriranja statusa. Aplikacija nudi dva feeda: jedan s vašim prijateljima i drugi globalni feed, pri čemu nema privatnih profila.

AI tehnologija

Umjesto algoritama, noplace koristi AI tehnologiju za preporuku novog sadržaja. Konkretno, aplikacija ne uređuje vaš feed, već koristi umjetnu inteligenciju za pružanje sažetaka onoga što ste propustili.

Tiffany Zhong, osnivačica i izvršna direktorica noplacea, započela je rad na ovoj društvenoj mreži u drugoj polovici prošle godine sa svojim timom od sedam članova koji rade na daljinu. Krajem iste godine, noplace je lansiran u beta fazi, dostupan samo uz pozivnice. Neočekivano je postao viralan, prema riječima njenih tvoraca.

Zhong je izjavila: “Dugo sam voljela društvene mreže, ali su one postale sve osim mreža. Osjećam se vrlo isključeno, stoga sam odlučila stvoriti prostor gdje ljudi mogu pratiti svoje prijatelje i pronaći druge s istim interesima.”

Aplikacija je besplatna za preuzimanje na iOS-u, trenutno nema planove za monetizaciju te se financira putem investitora. Do sada su u nekoliko krugova financiranja prikupili ukupno 19 milijuna dolara, prenosi tportal.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno