Ponedjeljak, 6 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Procter & Gamble nadmašio procjene analitičara

Procter & Gamble izvijestio je o tromjesečnoj zaradi i prihodu koji su nadmašili očekivanja analitičara. Više cijene pomogle su nadoknaditi manju potražnju za njihovim proizvodima.

Tvrtka, koja je vlasnik brandova za kućanstvo kao što su Febreze, Charmin i Tide, za fiskalnu 2023. povećala je i svoju prognozu organskog rasta prodaje. I to na 6%, u odnosu na prethodni raspon od 4% do 5%.

Dionice tvrtke porasle su za 1% u pretprodaji.

Evo što je tvrtka izvijestila za tromjesečje koje je završilo 31. ožujka u usporedbi s onim što je Wall Street očekivao, na temelju ankete analitičara koju je proveo Refinitiv:

  • Zarada po dionici: 1,37 USD u odnosu na očekivanih 1,32 USD
  • Prihod: 20,07 milijardi dolara naspram očekivanih 19,32 milijarde dolara

P&G je u trećem fiskalnom tromjesečju izvijestio o neto dobiti od 3,4 milijarde USD, ili 1,37 USD po dionici. U odnosu na 3,36 milijardi USD, ili 1,33 USD po dionici godinu ranije, prenosi CNBC.

Neto prodaja porasla je 4% na 20,07 milijardi dolara. Organska prodaja, koja uklanja učinke strane valute, akvizicije i prodaje, u prvom tromjesečju porasla je 7%.

No obujam tvrtke, koji isključuje promjene cijena i valute, pao je 3% jer su se potrošači odlučili za jeftinije alternative. U cijelom portfelju P&G-a cijene su porasle 10% u odnosu na prethodnu godinu.

To za ovu tvrtku označava četvrto uzastopno tromjesečje smanjenja volumena. Sve divizije P&G-a, osim poslova za zdravlje i ljepotu, izvijestile su o padu volumena za ovo tromjesečje.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno