Petak, 29 ožujka, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Propao još jedan modni div – Scotch & Soda

Modni lanac Scotch & Soda, kompanija sa sjedištem u Amsterdamu, mora podnijeti zahtev za stečaj. Broj stečajeva u maloprodaji tekstilom ne opada. Trgovina tekstilom se trenutno nalazi u snažnom preslagivanju nakon pandemije COVID 19. Kupci su značajno promjenili navike kupnje, značajno se povećao volumen online transakcija.

Scotch & Soda osnovana je u Amsterdamu 1985. godine. Kompanija se bavi proizvodnjom odjeće za muškarce, žene i djecu, kao i dodatke i parfeme. Scotch & Soda trenutno ima 246 vlastitih poslovnica i oko 7.000 trgovina u robnim kućama diljem svijeta.

Scotch & Soda ima najviše maloprodajnih objekata u Njemačkoj i Velikoj Britaniji. U svakoj od navedenih zemalja ima 40 trgovina. Inozemno poslovanje još nije pogođeno stečajem, a 31 podružnica u Nizozemskoj ostat će otvorena.

Problemi u poslovanju su nastali zbog ozbiljnih problema s Cash Flow-om i nelikvidnosti. Uzrok problema u poslovanju su zatvoreni maloprodajni objekti tijekom pandemije. Visokih cijena energije i inflacija, prenosi Fenix Magazin priopćenje iz tvrtke Scotch & Soda.

Upravni odbor tvrtke Scotch & Soda morao je podnijeti zahtjev za bankrot tvrtke Scotch & Soda Nederland.

priopćenje iz kompanije Scotch & Soda

Nije jedino Scotch & Soda u problemima

Kao što je pisala financa.ba kompanija Peek & Cloppenburg (P&C) sa sjedištem u Düsseldorfu je također početkom ožujka podnijela zahtjev za insolventnost. Naćalost, kompanija se susrela sa sličnim problemima kao i Scotch & Soda. I kod P&C-a će svih 67 prodajnih mjesta u Njemačkoj ostati otvoreno bez ograničenja. Kupci mogu nastaviti kupovati u online trgovini. No, svakako će doći do određenih promjena.

Modni lanac Adler je to već učinio. Stečajni postupak morao je biti otvoren u srpnju 2021. Nakon toga Adler je predstavio novog vlasnika i financijera. Nakon gotovo dvije godine modni lanac koncentrira se na svojih 130 poslovnica, stacionarno poslovanje je stabilno.

Adlerov šef Simon Schröter više ne očekuje veće pomake od internetskog trgovanja. “Adler cilja na deset do dvanaest posto udjela u online prodaji – ne mora biti više”, rekao je šef tvrtke u intervjuu za njemačke medije.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno