Petak, 4 listopada, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Roblox će programerima omogućiti prodaju igara za stvarni novac

Roblox, popularna dječja igraća platforma koja generira milijarde dolara godišnje u virtualnom svijetu, postaje stvarna.

Tvrtka je u petak rekla da će neki programeri igara na platformi moći korisnicima naplaćivati ​​pravi novac umjesto da se oslanjaju na plaćanja putem Robloxove digitalne valute Robux. Promjena se odnosi samo na takozvane Paid Access igre, piše CNBC.

Novi model, najavljen kao dio godišnje razvojne konferencije tvrtke u San Joseu u Kaliforniji, uzeo je uzor iz tradicionalne industrije videoigara, omogućujući programerima da zarađuju od prodaje naslova, te da podižu i snižavaju cijene na temelju potražnje na tržištu. Kreatori igara sada mogu lakše prodavati korisnicima bez dodira s posredničkom virtualnom valutom. To je dio ambicioznih planova tvrtke da omogući 10% cjelokupne globalne prodaje sadržaja igara putem platforme Roblox. Te da dosegne 300 milijuna aktivnih korisnika dnevno.

Cilj je “povećati privlačnost platforme postojećim programerima” koji žele više opcija za stvaranje i zaradu od svojih igara, rekao je Manuel Bronstein, glavni proizvodni direktor Robloxa.

Isplate će biti na „kliznoj ljestvici“. Pri čemu će skuplje igre rezultirati većim postotkom prihoda za kreatora.

Za igru ​​koja košta 50 dolara, kreator će u zaraditi 70%. One koji koštaju 30 USD i 10 USD dovest će do isplata od 60% odnosno 50%. Korisnici Robloxa moći će sa svojih računala plaćati lokalnim valutama kasnije ove godine. A tvrtka planira proširiti plaćanja i na druge uređaje u budućnosti.

Iako će većina Roblox igara i dalje biti besplatna za igranje, tvrtka se nada da će novi plan cijena “stvarati poticaj” za programere i male gaming studije koji “žele učiniti nešto grandioznije” na platformi i zaraditi više.

“Da bismo sudjelovali na širem tržištu igara, moramo se razgranati na sve oblike tržišta igara”, rekao je Bronstein.

Prodaja skočila 30 posto

Roblox većinu svog prihoda ostvaruje od prodaje Robuxa, koji ljudi obično koriste za kupnju virtualne robe. Roblox uzima 30% smanjenja te prodaje, a programer dobiva ostatak.

Roblox je u kolovozu rekao da je prodaja u drugom kvartalu skočila 31% u odnosu na prethodnu godinu na 893,5 milijuna dolara. Dok se njegov neto gubitak smanjio na 207,2 milijuna dolara s 282,8 milijuna dolara tijekom prethodne godine.

Ovo nije prvi put da Roblox eksperimentira s novcem iz stvarnog svijeta. Ranije ove godine, tvrtka je predstavila obnovljeno digitalno tržište, sada nazvano Creator Store. Tu programeri mogu kupiti određene značajke od drugih kreatora koristeći stvarnu valutu umjesto Robuxa. Tvrtkin Avatar Marketplace za kupnju digitalne robe i dalje se oslanja na uporabu Robuxa.

Ostali načini na koje Roblox pokušava diverzificirati svoje poslovanje su putem internetskih oglasa i davanja većeg broja korisnika većem izboru opcija za stvaranje i prodaju digitalne robe. Tvrtka je rekla da će uskoro predstaviti alate koji će programerima pomoći da bolje cijene svoje digitalne proizvode. Kao i da će eksperimentirati s regionalnim opcijama određivanja cijena.

Programeti će također s vremenom moći prodavati određenu fizičku robu korisnicima u SAD-u starijim od 13 godina kroz partnerstvo s Shopifyjem. Tvrtka je u petak rekla da će započeti testiranje značajke kupnje u igri s kreatorima, robnim markama i drugim neodređenim online trgovcima u četvrtom kvartalu.

Shopify je rekao da planira “veće lansiranje” početkom sljedeće godine.

Dionice Robloxa su u petak neznatno pale na 43,64 USD. Sada su pale za gotovo 5% u godini, dok je Nasdaq porastao za 11% u 2024.

Dionica je pala za gotovo 40% od prvog dana trgovanja 2021., kada je posao Robloxa cvjetao u vrijeme pandemije.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno