Shein donosi veliku promjenu u poslovnom modelu poznatog online giganta. Kineski trgovac, poznat po jeftinoj odjeći i agresivnom marketingu, otvara svoju prvu stalnu fizičku trgovinu u Parizu u studenom. Nakon toga, planirano je još pet trgovina diljem zemlje.
Shein širi poslovanje u Francuskoj
Shein je izgradio carstvo kroz širok izbor odjeće i niske cijene. Kupce je privukao i stalnim oglašavanjem. Ipak, tvrtka se često suočava s kritikama zbog neodrživog konzumerizma i iskorištavanja radne snage.
Od privremenih trgovina do stalne prisutnosti
Do sada je Shein otvarao samo privremene trgovine u velikim svjetskim gradovima. Odluka o otvaranju stalnih trgovina u Francuskoj pokazuje da tvrtka želi ojačati fizičku prisutnost i proširiti svoj utjecaj na tržištu.
Kontroverze i kazne
Shein je redovito na udaru kritika zbog svojih poslovnih praksi, piše Seebiz. Francuski ured za zaštitu tržišnog natjecanja kaznio je tvrtku s 40 milijuna eura. Istragom je otkriveno da je više od deset posto oglašenih popusta zapravo bilo povećanje cijena.
Otvaranjem prvih stalnih trgovina, kompanija ulazi u novu fazu poslovanja. Dok dio kupaca pozdravlja dostupnost brenda, mnogi i dalje upozoravaju na njegove kontroverzne metode.


